• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Princessdiamond

anna

e jätteglad för din skull

• lokatt

PrincessD:
    med risk för att låta som "miss psycho pep squad" (citat favvo-serie) så är jag också jätteglad. och säkert nästan hemsk att ha att göra med!
    men, nu ska jag gå och baka matbröd till morgondagens kusinbröllop!
    ha det!

• Princessdiamond

anna

hur blir det, har du vägarna förbi gbg snart?
    skulle va kul att va några som kunde fika
    inte helt fel med infallsvinklar från andra delar av sverige :)
    e ju faktiskt så att vi tänker lite olika på olika ställen =)

• lokatt

PrincessD:
    vet faktiskt inte. ser ut som att hon vi skulle till där nog flyttar, lång & trist historia. men jag snokar vidare!

• coolcat

Tjingeling! Nu har jag kommit på att jag nog ska låta sy upp min brudklänning, om sömmerskan som min mamma känner kan och vill. Tyckte först det var jobbit för hon (sömmerskan) bor så långt bort från mig, tills jag insåg att jag ju har ett år på mig och då ska jag nog kunna åka dit och prova några gånger. Plus att tyget troligtvis kommer att kunna köpas billigt! OM det blir såhär kommer jag kanske ner under 2000 kr till och med, och då blir jag (och blivande maken) så glad så glad :D

• Sunshine Girl

406 dagar kvar :D

Ååååh jag måste får berätta... Min älskade m2b kunde tyvärr inte komma hem idag från sin tj.resa utan kommer hem imorgon istället.. Så idag efter att jag varit och handlat så hade ett blomsterbud varit här.. 12 röda långa rosor med brudslöja och en massa grönt i... och ett kort där det står "Puss på dig Snuttis!"
    Visst är det lite gulligt - aaaah.... min "prins" :)
    Sitter nu med ett fånigt leende och beundrar min vackra bukett :)

• lokatt

Sunshine:
    så gulligt!

håller på att fixa oss - ska på pingstbröllop 15:00, och jag har eg inte alls! tid att sitta här...

idag är det bara 273 dagar kvar till vårt bröllop!

• Sunshine Girl

Anna, hahahahha jag känner igen känslan... tom under vår weekend i Venedig så var jag tvungen att bara kika in på BT :D :D :D

Ha det så UNDERBART på bröllopet!!!!

• Maya K

Hej tjejer,,

Hur går det med bröllos planerna för er? Här står det still för tillfället.. måste tänka på mina sista veckor i skolan så.. :( jobbigt är det.. ska iaf gå och prova lite mera klänningar snart så fort jag hinner :)

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2