• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

Emmael:

Och ja hopea är silver.. hahah.vad trög jag är som inte ser att du ställt frågor. :)

• Sunshine Girl

Heeeeej!

Nu tillbaka igen.. Vilken HELT UNDERBAR STAD!!!! Verkligen en romantikens stad... *aaaah* vi hade kanon väder, klarblå himmel och strålande solsken!!
    Ni som inte varit där... ÅK DIT!!! :D
    Nu tänkte jag läsa igenom allt vad ni skrivit :)

• Maya K

Sunshine Girl:

Kul att du tyckte om staden.. visst är den fiiinn

Jag säger som SG.. om ni nite varit där så åk dit!

Nepp nu måste jag plugga igen

• emmael

Sunshine: välkommen tillbaka. Kul att det var så bra. Själv var jag i Venedig mitt i sommaren, det var stekhett och kanalerna luktade. Kan tänka mig att det är bra mycket bättre på våren. :D

Maya, min snälla finskspråkiga vän, tror du man kan maila till företaget på engelska om man hittar något som man gillar? Skriver de någonstans vad transporten skulle gå på till Sverigen? Och hur vill de ha betalningen, skriver de det? Tack, nu ska jag sluta terrorisera dig. :D

• emmael

SVERIGE, alltså. Synd att man inte kan ändra i sina gamla inlägg...

• Majsans

Hejsan!!

jag ska gifta mig i juni 2006, det ska bli så spännande...

• emmael

Välkommen till bridezillornas rike, Majsans!

• Maya K

emmael:

maila på du.. det går nog säkert bra :)

• lokatt

hej tjejer.

lite ynkligt här nu - plutten är rejält förkyld (nyser snor-regn) och är mest ledsen & gnällig. *suck*
    så känner mig rätt knäckt just nu...

• emmael

Stackare...
    hur ska vi peppa dig?

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2