• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

idag är det bara 284 dagar kvar till vårt bröllop!

jag har fått två dygn för mig själv - fästmannen & plutten tar tåget till svärföräldrarna för att vara lite sociala. (de gick nyss) den tiden ska jag avnjuta ordentligt! har en megadusch inplanerad, samt hårfärgning. sedan ska jag ner på stan för att inhandla två par stringkalsonger - i morgon är det kusins möhippa, på vilken ett par vänner till mig (toastmaster & medhjälpare) ska agera "strippservitörer"... hoppas hitta ngt lagom slemmigt.

• lokatt

Maya:
    lät super med lokalen. visst känns det bra när man hittar helt rätt?

• Maya K

Ja det känns jätte skönt att hitta rätt!!

Väntar på att min blivande kommer hem och hämtar mig då vi ska åka till mäklaren. är jätte spännd över vad han säger och om vi får köpa lägenheten.. Sen så är det ju bara banken som bestämmer resten men det går nog bra ska vi se.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • brud0606

Idag är det 1år och 1månad kvar till den stora dagen för min del.

• coolcat

Oj! Här skriver man ett inlägg och åker sen på minisemester i fyra dagar och sen är det 7 sidor nya inlägg!! Imponerande :D

Maya K - jodå, jag lever och läser, men tar som sagt det ganska lugnt med planerandet just nu.

Sunshine Girl - vi gifter oss den 27 maj 2006.

Kul att höra om era klänningar, jag tittar mest på bilder än så länge men vill ha en enkel klänning.

Nu ska jag städa lite.

• pinkhippo

Hej allihop jag e helt ny här!
    Jätteglad att jag har hittat hit. Jag hade tänkt ha mitt bröllop juli/aug 2006 men har inte börjat än :( jag har nämligen inte ens hittat lokal ännu.

Tänkte därför fråga Maya vilken lokal du hade hittat det lät så vackert låter precis som stället jag letar efter

hoppas att det går lika smidigt för mig såsmåningom som det verkar gå för er blivande brudar.....jag e såå avundsjuk...

mona

• annaglitter

pinkhippo
    tänk på att många av oss här inne hållt på ett tag :)

börja fundera lite, vad är du ute efter? Vad får det kosta? Gammal stil med slott och trerätters eller vill ni ha en fin hembygdsgård där ni fixar maten själva eller m hjälp av catering?

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2