• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

Peos Lena:

Det finns ju en massa skriverier och inlägg här på BT om lavendar.. det är ju bara att läsa där så får man en massa svar på sina frågor.. Jag tror också på att man ska ta god tid på sig när man beställer av henne för att vara säker att man får klänningen i tid :)

• Sunshine Girl

May, den pilen menas "nipple to nipple" avståndet :)

God tid tror jag nog att man ska ha oavsett när man syr upp sin klänning :)
    Och det har ju jaaaag :D :D

• Maya K

Sunshine Girl:

Va=??? har du redan beställt din klänning???? Jag ska göra det då det är ett år kvar till min dag.. = September

• Maya K

men hmmm... niple to niple.. ska man ha bh på sig då eller utan bh??

• Sunshine Girl

hahaahah nej nej nej jag har inte beställt den ännu... men ska göra det i augusti :D

• Sunshine Girl

Maya, hmm tror nog att om du ska ha en BH på dig så ska du mäta med den BH'n... Verkar ju mest logiskt.. eller? *förvirrad*

• Maya K

ja det är ju det jag menar.. visst är det förvirrande.. man kommer ju att ha bh eller korsett eller ngt på sig. tänk om man mäter utan och så blir det fel när man mäter.. hmmm.. måste komma ihåg att fråga detta av henne om jag beställer en klänning av henne!!

• Sunshine Girl

Absolut! Det är en av frågorna som jag också kommer att ställa.. Framför allt eftersom min klännning off shoulder så.. vill ju inte att den ska åka ner liksom ;)
    Skulle ju bli intressant i kyrkan *s*

• Maya K

Sunshine Girl:

Hihiii ja det skulle det. alla män skulle tycka om det ;)
    Ska du beställa ngn av hennes klänningar?? Jag har ju frågat om 3 klänningar och om hon kan sy dem och hon har sagt ja till alla dem kläningarna.. hmm.. aja

• Sunshine Girl

Maya, hahahaha ve och fasa ;)
    japp, klänningen är ifrån hennes sortiment. Om du kollar på länken som jag la ut lite tidiare idag så ser du den.. en riktigt renässans klänning :D Kände när jag såg den att YES den är SÅ mycket jag!!! Sen så dagarna efter så hittade jag tiara som passade till klänningen också.. Den ligger nu mer i en liten ask i garderoben :D :D :D
    Äsch, har kommer länken igen så slipper du leta :D
    groups.msn.com/Sunshinespage/klnningar.msnw

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2