• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

emmael:
    kan det vara valor? för den är helt ok! fast just nu försöker jag att inte äta choklad, så för tillfället plågar jag mig eg bara... *snyft*

• lokatt

nu har jag varit och gjort av med pengar! vi hämtade bilderna från pluttens ettårsfotografering, och passade på att boka vår bröllopsfotografering också, samt betala bokningsavgiften. finns bara en studiofotograf i stan, och nu slipper jag oroa mig för att någon annan ska hinna "sno" honom...

• annaglitter

nä vi håller den "hemlig" ett tag till :)
    Måste fixas mer, men det är kul!!
    Visst vore det kul med en träff för oss 06brudar. Ni stockholmare vet väl attd et finns träffar vi kan haka på. Jag har vart på en och det är supertrevligt, och nu har vi ju "laglig rätt" att bli bridexillas (tidsmässigt tänkte jag)

• lokatt

annaglitter:
    kanske en 2006träff för de som kan under sommaren i sthlm? skulle för min del gå att kombinera med lite annat - så har jag en ursäkt att åka iväg...
    tycker det skulle vara trevligt, så jag är på iaf.

• emmael

Jag är också på, om det är i juli eller augusti. I juni jobbar och flyttar jag.

• Sunshine Girl

Jag är också på :D

• lokatt

och nu ska jag tassa iväg & försöka övertala en kompis att vara "stripp-servitör" på kusins möhippa på onsdag. one down, one to go! (jag menar, har de sagt att de vill strippa på älsklingens svensexa - de fick inte skaffa tjejer som gör det - så kan de väl göra det nu)

ha en trevlig kväll!

• Maya K

Hörni tjejer... Då jag bor här i sthlm så är jag självklart på med träffen.. säg bara till när och hur så kommer jag!!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2