God morgon på er,
Det blev lite sent igår, vi firade min födelsedag, men nu sitter jag här igen. Tack för välkomnandet, det känns uppmuntrande.
Brummelisa79
Jag förstår hur ni känner det, att man vill ha de närmaste runt omkring sig på en sån stor dag. Min blivande och jag är inte riktigt på samma linje när det gäller det. Fast ärligt talat så tror jag att han kommer att ändra sig när han väl har smält det faktum att vi faktiskt ska gifta oss, då tror jag att han vill ha sina närmaste med, främst sina barn (som jag inte är mamma till), och sina föräldrar som börjar bli gamla. Jag tror han ångrar sig senare om han utesluter dem i och med en vigsel utomlands. Du har rätt i att det börjar bli dags att boka kyrka för er om ni har tänkt er januari. Vad har ni tänkt mer, ska ni ha middag, blir det enkelt? Vart har ni dragit gränsen för vilka ni ska bjuda, det är vårt största problem, det är därför funderingarna på annan ort finns. Jag är så nyfiken, berätta, berätta.
emmael
Du verkar ha läget under kontroll, måste kännas skönt att ha en så klar bild av hur man vill ha allting, och att ha mycket stöd av sina närmaste. När jag var yngre drömde jag själv om ett stort bröllop, skulle i praktiken bjuda hela staden, men nu när det är ett faktum känns det bara nervöst om det skulle bli ett stort bröllop. Vad ska du ha för klänning? Har ni bestämt datum ännu?
Sunshine Girl
Jag tycker att din planering av psalmer och sånger är superb. Amazing Grace är ju en helt underbar låt, så jag hoppas ni tar med den.
Ha en förhoppningsvis solig dag alla