• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sunshine Girl

Anna... det receptet tackar jag VERKLIGEN för :D :D :D MUMS!!!

• Maya K

Sunshine Girl:

Vet du hur det är för vaxholm??

• lokatt

behöver jag säga att jag är sk "chocoholic"? sååå fast i träsket, och vill bara slurpa i mig! (och jag som ynklig men bestämd skrev in mig hos vv igår - släpade med mamse, ännu ynkligare hon)

• Sunshine Girl

Ok, När du pratade med deras församling, frågade du då om det gick att prel boka? Dvs att de kanske kunde skriva upp ert datum och tid osv och lägga det i en mapp?
    Vi har bokat Katarina och då var jag tvungen att ge det förslaget, så kvinnan i fråga har nu skapat en mapp för 2006 och kommer att föra in de datumen sen när schemat kommer.. Pröva att ge dom det förslaget - håller tummarna för dig :)

• Maya K

annalokatt:

Här har du en till som är chockoholic Det är det bästa som finns ju

• emmael

Maya: Vi har också fått prelboka vår kyrka, fast det är en liten landsortskyrka och de har nog inte så många bröllop.
    Anna: malda mandlar, just det. Då blir det nog lite mjöl, lite kokos. Min käre hemmaman är suverän på kakor, så jag ska nog lämna över receptet till honom så får han modifiera som han känner. Jag skulle tro att han hellre vill ha hallon istället för aprikos i glasyren, om jag känner honom rätt.
    Suck - ringarna kom inte idag... Nåja, hon hade inte lovat det heller, det är troligare att vi får dem nästa vecka. Men jag är så otålig!

• Maya K

Sunshine....

Ja... jag frågade bara om man kunde prel.boka men gav inget förslag!!! tycker du att jag ska ringa dit igen??

• Sunshine Girl

Maya, Ring igen om de "skulle rynka på näsan" så strunta i det du är ju en bliande brud :D
    Absolut ring ring riiiing :D
    Det är som du säger en väldigt populär församling.. så kolla.. du kan inte få mer än ett nej

• Maya K

Sunshine:

RIngde och det gick inte.. de har inte tagit emot bokningar för 2006 överhuvudtaget ännu och hon bad mig ringa efter sommaren.. Sen så sa hon att de prioriterar de som bor på stället FÖRST... hmmmm... grrrrr... det vore ju vara att den som hinner först är den som får den.. Aja.. det fixar sig säkert!!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2