• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

Sunshine:

Har ju iaf prel.bokat lokalen så där kan inget går fel!!! :) Annars får vi väll gifa oss ute vid bryggan :)

• emmael

Anna - du är en klippa!
    En till chokoholic - och du vet väl att det är nyttigt med mörk choklad?

• Sunshine Girl

Maya, en del är så kinkiga tycker jag.. håller med det borde ju vara först till kvarn...
    Å andra sidan.. ute vid bryggan är ju inte helt fel det heller :D

• coolcat

Ååh, Sunshine Girl - TACK för inspirationen!! Nu har jag ringt och preliminärbokat Allhelgonakyrkan till vårt datum nästa år!! Har trott att det inte skulle gå, men jodå. OJ vad det känns verkligt nu!!
    Annars har jag lagt det mesta av planeringen på hyllan, slöläser lite på forumet, kollar ibland brudklänningar på nätet, men that's it. Känns skönt att ha gott om tid bara!!

• Maya K

coolcat:

Ja dig har man ju saknat här på BT,,,, skönt att du lever

• lokatt

emmael:
    jo, och min favorit ligger runt 64 - 70%. fast... det finns en mjölkchoklad med 50%, michel cluizel *stavning?*, som är suuuuper! (tyvärr kostar den drygt 40 kr/hg, men det får man ta ibland)

Sunshine:
    tack för gästbokstipset. har införskaffat, och lagt till! *yay*

• Sunshine Girl

coolcat, vad roligt att höra :)

Visst låter hon virrig "bokningskvinnan"
    Första gången som jag pratade med henne om att prel boka så förstod hon inte vad jag menade... Efter ett par dagar ringde jag igen och gav då förslaget om post it lappar eller en pärm.. och voila det funkade :D
    coolcat, när ska ni gifta er?

• Maya K

Ahh.. fler från 08 området... det är braö.. får vi ta och fixa en BT träff snart.. eller ja i vart fall efter sommaren

• emmael

anna: ja Michel Cluizel är en av mina favoriter också, nästan all deras choklad är bra. Annars har jag en favorit med krossade chokladbönor i;

• emmael

oops nu var jag snabb ;) men jag minns tyvärr inte vad den heter. Den är inte så dyr men fantastiskt god. Omslaget är svart och den finns även med apelsin- och mandelsmak.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2