• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

Maya:
    nix. ctrl c, ctrl v. man får inte vara dum, då kan man bli chef!

• Sunshine Girl

hahahahahahaha OK!!
    1, jag missade receptet *svär och nästan förbannar dig nu Anna* fyyyyy så musmig den låter!!!!!!!!!
    2, ok... får ta mig uppåt i landet och provsmaka hästkött

3, det där med svåra att förstå... känner jag också igen - dock så är de hyfsat enkla att förstå - än så länge...

Maya.. fyyyyyyy dig.. bort från BT... du ska ju plugga klart så du kan hänga här för jämna juuuh :D

Annaglitter; har du släppt hemsidan?

Peppina, vad spännande att vänta :)
    Har ni bestämt er för bröllop trots att han inte friat?
    Så är det för oss.. min prins har inte ställt frågan ännu utan han vill göra det "när han vill" fast vi båda planerar för bröllopet nästa år..

Tjejer.. jag fixade lite med vår hemsida igår kväll.. ändrade "menyerna" på sidorna osv.. kan ni kika? members.chello.se/june24 och säga vad ni tycker?

• lokatt

ehm, Sunshine, jag ser ingen skillnad... sorry! (och vad gäller tårtan: kan väl inte bryta mina vanor, eller? finns dessutom maaassor m fler recept i den här burken)

• Sunshine Girl

anna lokatt om du gör en refresh då? nu har jag delat upp "menyn" så att den finns på båda sidor om texten istället för enbart på den vänstra..

• Peppina

Sunshine girl: Japp, man kan säga att vi bestämt att vi ska gifta oss och diskuterat lite var och så, men jag väntar på det "riktiga" frieriet. Kanske löjligt men...Vi förlovade oss för snart 2 år sedan..Händer det inte snart får jag väl ta saken i egna händer :)
    Du har inte funderat på det?

• Maya K

Kan det finnas knäppare människor än detta.. Jag var till tvåttstugan och såg att ngn dum idiot har parkerat 1-2cm nära våran dyra motorcykel.. Vad tänker människan på??? Det har hänt förut så jag tog faktiskt och skrev en lapp och bad denne ta hänsyn till hojen.... ajajaj--- tänk vad dyrt det skulle bli för oss om den välte :(

• Maya K

annalokatt:
    Jag visste att du gjorde så ju ;) Vem är dum och skriver allt det där?? hihihihiiii

• Sunshine Girl

Peppina, njaa.. vid nåt tillfälle när vi var några stycken som pratade om att tjejen skulle fria så tittade min m2b på mig och sa - Lova mig att du aldrig skulle göra nåt sånt... För det är min grej jag vill fria!!!! Så då lovade jag att aldrig göra det
    Dock så ska vi kika på förlovningsringar på tisdag.. Vem vet... Om han "tar sig i kragen" så kanske vi förlovar oss nu när vi åker till Venedig
    Fast det lär väl inte hända :(
    eller det vågar jag inte hoppas på.. dock så sa han igår att han hoppas vi hittar ringar som vi tycker om... för då kanske vi kan byta ringar i en gondol och smutta på skumpa... Hmmmm dessa karlar!! Men bröllopet planeras på i 390... :D
    Han har t o m fixat fram våra vänners adresser i asien så vi kan skicka ut "save the date" korten... *fniss*

Maya, åhhh vad har ni för hoj? Vi blev nyligen med "Lilla Gubben" Honda Blackbird :)

• Maya K

Sunshine Girl:
    Vi har en Suzuki GSX-R 1000........ Då kanske du förstår varför jag är så upprörd över att ngn paskerade så nära.. det är ju inte direkt billigt om mc:n skulle vältta........ Sen så är det så att om vi nu skulle vilja ta mc:n åk åka så kommer vi inte ut från "parkeringen" pga. den dumma bilen.

• Sunshine Girl

Maya, tyvärr så finns det idioter överallt!! :(

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2