Bridezillas är vi allihopa allihopa, ja meeee ååå duuu meeee :D
Anna,
Njaaa.. den är lite fuskig vår hemsida.. vi är idagsläget 31 0ch 36 så nästa år är vi 32 och 37
Jag hörde om din sjukskrivning.. hur funkar det med knät och simmningen och sånt?
Ang menyn.. COOLA alternativ... dock så skulle jag själv inte servera häst av den enkla anledningen - jag tycker inte om hästkött
Men sug på det här renkalvstek det låter ju hur exotiskt som helst!!
Hmm ang fläsk.. en fråga din muslimska vän, är hon/han väldigt petig vad gäller halal osv? Vi kommer också att ha lite kinkigt vad gäller gästerna. Kolla in det här:
1 Vegetarian
1, "låtsas" vegetarian = äter fågel
1, Hindu = äter inte nötkött
3, muslimer - äter inte fläsk
1, som inte äter fisk & skaldjur (min bror han blir kräckfärdig av det och var så även när vi var små... )
Så jag funderar på att vår varmrätt ska vara kyckling då är det ju enbart en person som inte kan äta och då blir det istället en veg rätt
Sen så gillade jag verkligen sidan med A, B, C osv... tyvärr kom jag inte på några alternativ.. men den var kul :D
Maya: *skrattar* f'låt jag förstår att du nog blev jättebesviken över klänningen men håll med om att lite små komiskt är det nog.. Du som verkligen pratat och velat fram och tillbaka ;)
Fast vet du... jag är nästan bergsäker på att plötsligt PANG den ska jag HA och den kommer att sitta som en smeck på dig!
emmael: åååh men vi har ju också hemligt.... så vi har en icke officiell hemsida utan namn - det kan kanske vara nåt för er också? :D OK!! Jag är nyfiken
Nu har vi 422 dagar kvar :D :D :D
Själv så är jag (har jag efter mycket om och men insett) grymt bortskämd vad gäller jobbet... Mitt förslag till min käre chef accepterades och från och med igår eftermiddag så är mitt nya kontor i mitt hem :D
Helt underbart!!
Sen så äntligen kommer min "prins" tillbaka hem nu efter 2 veckors tj.resa.. Vi hoppas att det är sista resan nu på ett bra tag!!
En liten romantiskweekend ska vi unna oss också, åker till Venedig på torsdag nästa vecka.
När vi kommer hem därifrån så ska vi på två visningar för festlokalerna - jaaaa jag har väl mer eller mindre bestämt mig för vad jag tycker.. men min prins måste ju också få tycka - eller?