• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

anna lokatt:

åkte på feber igår så jag pluggade inte alls...

Våran programansvarig för utbildningen ringde till mig igår och skulle höra vad jag tyckte om utbildningen.. Han började samtalet med att säga att han pratat med min handledare till x-jobbet och att min handleare hade berömt mig jätte mkt. Han hade sagt att jag är så duktig och driven i det jag skriver om atthan inte hänger med.. :) Roligt.. jag som tycker att jag inte gör så mkt.

Aja... tillbaks till pluggandet nu.. jag som ville börja fixa min bröllop pärm :(

• lokatt

Maya:
    så trist. men också skönt det du fick höra. måste kännas som en studiesporre?

Sunshine:
    slappna av! tids nog kan vi låta våra svansar svänga fritt medans vi bulldozrar oss genom bröllopsvärlden!

själv sitter jag och försöker hålla mig vaken - min sambo har också jobbat i natt, och för att han ska kunna följa med på dagens babysim måste han få sova = jag får vara vaken med plutten. som för den delen redan slagit av min dator två gånger... *suck*

i dag är det bara 296 dagar kvar till vårt bröllop!

• Sunshine Girl

Maya som Anna så klokt skrev... "tids nog kan vi låta våra svansar svänga fritt medans vi bulldozrar oss genom bröllopsvärlden" :D det hinns med det också

Anna, jobbigt att vara så trött :(
    En kopp kaffe eller te kanske?

Sunshine som är SÅ lycklig över att ha fått boka DEN kyrkan.... Bara 429 dagar kvar :D

• lokatt

Sunshine:
    vad sägs om en kanna thé? (den rymmer bra över en liter) det enda som hjälper i nuläget är att göra saker, vad som helst nästan.
    sedan så ska jag sova middag efter simmet - fast det blir inte förrän framåt två... det är priset jag får betala för sällskap till simmet... går jag själv får jag sova, går vi båda är jag trött men slipper trängas med plutten i vårt överfulla omklädningsrum (min fästman tar honom i den nästan tomma herrarnas istället) och får mysa fem minuter i bastun efteråt...

• Sunshine Girl

Anna, en kanna lät som en bra idé :)
    Men tänk vad mysigt ni kommer att ha :)

• lokatt

Sunshine:
    jo, det är jättemysigt! dels är bassängen riktigt varm, unefär 35 grader. dels så märks det verkligen att vår plutt älskar det! kommer vi tidigt måste vi blåhålla honom då han genast vill springa fram och rakt i.
    så det är värt det.

överväger att gå och göra en kanna till...

• Sunshine Girl

Gå och gör en kanna till :D
    Så du blir riktigt pigg när plutten sätter igång ;)

• lokatt

Sunshine:
    plutten somnade för ca tio minuter sedan *yay* så nu ska jag först & främst ta & göra mig i ordning och packa inför simmet. sedan får vi se hur det blir med extra-kannan - försöker hålla mig under två liter om dagen, faktiskt...

• Sunshine Girl

ha drt så himla mysigt idag :)

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2