• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

Maya:
    jag är eg för lat att räkna jag också. det är sådant man har datorer till! vi har ett script på hemsidan som räknar ser, ser du

• Sunshine Girl

Vi har också räknaren
    Smakråd kom jag på skulle vara bra
    groups.msn.com/Sunshinespage/skor.msnw
    Vad tycker ni? Ringen som jag har på mig.. är jaa tataa min ring och sen de som heter "fina" är några som vi funderar på som förlovningsringar...

• lokatt

Sunshin:
    personligen skulle jag nog välja de högra, m guldrand, men lite smalare då... jag skulle tycka att det blev för mycket "glitter" med en sten till.

• Sunshine Girl

Mmm det är lite så jag också är inne på.. Absolut smalare men just stilen..
    Tackar för det

• Maya K

ja.. jag skulle också välja den högra :)
    Hehehe.. vi har tydligen lika smak här inne :)

• Sunshine Girl

hihi verkar som det i alla fall - tänk vilken bra smak vi har :D

Åhh var ute och promenerade lite nyss.. solen börjar gå ner och det blev blåsigt så jag gick hem igen :(
    Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 8 då jag ska träffa en kompis för lite mat.. Innan dess nu så passar jag på att surfa runt här inne :D
    Just ja... jag ska börja träna på torsdag HA! Det ska bli skoj... har en introduktion bokad allt för att komma igång.. Hoppas så klart på snabbt resultat vill gå ner 5 kg och vill inte beställa klänningen innan dess
    Så på torsdag = bröja träna och tänka på vad jag äter... (Anna - hoppas på att kunna hålla mig undan choklad jag också.... *gulp*)och sen sluta att röka!
    Känns så himla skönt med mina små mål.. har förberett mig "mentalt" för rökningen... problemet kommer att bli all den goda maten som jag kommer att dregla över... Å andra sidan.. Kelda laga lätt funkar ju det också :D

• Maya K

Sunshine Girl:

Vad kul det låter.. ja jag skulle också vilja börja träna på gym men det är så dyrt här i sthlm och min studentekonomi håller inte den budgeten,.... men jag hoppas på att få börja träna till hösten iaf... tränar hemma så länge :)

• Sunshine Girl

jo.. jag läste nog hur duktig du är!!
    Själv är jag inte lika duktig utan behöver en coach i början i alla fall..
    Jag har sån tur att jobbet står för största delen för kortet så jag har "bara" betalat 2500 för ett årskort.. vilket jag tyckte var helt ok då jag får träna hur ofta och vad jag vill
    Ska börja med att träna upp mitt trasiga knä och sen få igång konditionen så jag kan ut och springa igen. Jippieee NU ringde kompisen dags för maaaat!! måste ju passa på att svulla innan torsdag :D
    Hej så länge! :)

• lokatt

Sunshine:
    svårigheten i att sluta röka ligger i att vilja. jag har försökt förklara för min mamma att hon behöver sluta så länge jag kan minnas. iom att det finns mkt cancer i släkten så tycker jag att hon borde använda huvudet... men hon vill inte - har inte styrkan att vilja.
    min sambo däremot rökte när vi först träffades. han hörde mig säga ngt om hur äckligt jag tycker att rökning är, och eftersom han hade bestämt sig för att han var intresserad så bestämde han sig också för att öka sina chanser genom att sluta röka. nu har han varit rökfri i drygt två år!
    och ja, jag är jättestolt över honom

jag är säker på att du kommer att klara dig bra! du har ju klarat det viktigaste = att orka vilja.

och det finns massa god mat som inte är hyperfet & onyttig. och du, creme fraiche 5% är god den med! det hade jag aldrig trott...

• Maya K

Fett snål mat är gott så länge det inte heter light :) Eller ja.. vad spelar det egentligen för roll.. Så länge man äter ordentligt och tränar så går det nog bra...

Ni snackade om en räknare i datorn..whats that??? vill också ha!!!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2