• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sunshine Girl

God morgon Brudar

Hjälp är redan här... och jobbet hopar sig... :D

• Maya K

Hej tjejer...

Jag kom inte in här på BT överhuvudtaget igår.. Nätet sa att sidan inte fanns grrrrr... Aja. nu är jag tillbaka..

Anna lokatt:
    Du har egentligen så rätt om att det behövs lite mer på klänningen eller ja.. överdelen.. (Har tittat på den mkt och håller med) underdelen är ju en annan.. Men nu har jag funderat på att spara pengar och köpa en klänning antingen beg. eller från Nixa.. Nixa har en klänning som jag vill ha... så ser den ut

www.nixa.se

det är modell 433.. om du går in på brudklänningar, brudklänningar med släp.. så är det den första bilden och tjejen på högra sidan.. SKIT SNYGG KLÄNNING.. enkel men ändå annorlunda...

Tjejer.. Ang. vikt.. Jag har gått ner i vikt men anldeningen till att jag gjort det är att jag äter ordentligt, har minskat på socker intaget genom att köpa grovbröd med (varav sockerhalter 2g, det hittar ni på ingredienser, är det över 5g sockerhalter i bröd är det för mkt), inte äta produkter som innehåller mkt socker, har inte gjort något med fett intaget då kroppen behöver fett, har börjat ta promenader på en timma varje dag.. oftast före frukosten då man förbränner mest. Och det har gett bra resultat. Inte bara att jag gått ner i vikt utan att jag även har fått en fastare kropp.. gör även 200 situps 3-6 gånger i veckan.

• Princessdiamond

Maya K:

det är tur att du har tid på dig för klänningletande!
    du e tom värre än mig ;)

• Maya K

Princessd:

Ja jag kan tänka mig att jag är värst av alla.. Jag älskar fiiiina kläder och då blir det jätte svårt... Det blir nog intressant för många här på BT att se vad jag till slut bestämmer mig för

• lokatt

Maya:
    *hehe* är ju precis lika illa som du. dreglar över klänningar hela tiden - och jag HAR ju en!!!

idag är det bara 299 dagar kvar till vårt bröllop!

• Maya K

oj.. orkar inte räkna hur många dgr det är kvar till vårat bröllop eftersom vi gifter oss först i septemeber nästa år... tar det månad för månad :)

• Sunshine Girl

432 dagar kvar :D

Åhhh har hittat ett par jättefina förlovningsringar.. *hihihi* känns lite konstigt att vi inte har förlovat oss ännu när vi har ett datum satt hmm NÅJAAAA

Usch så vacker väder idag igen.. och här sitter jag och jobbar inomhus!! Men snart dags att lämna jobbet.........

• Maya K

Sunshine Girl..

Ja.. ni kanske ska förlova er.. Jag har varit och tittat på nya ringar då min vigseling inte passar ihop med min förlovningsring och min m2b vill ha en lite bredare ring...

• Sunshine Girl

Maya K, det har du helt rätt i
    Vi " för-förlovade" oss 2003 när vi var i Singapore vi tyckte att då en förlovning är ett löfte om ett giftermål så kunde vi hitta på en för-förlovning dvs löfte om förlovning
    Till saken hör att min m2b jobbade i asien under många år så vi ville inte förlova oss "på riktigt" föräns han hade flyttat hem igen. Så nu gäller det att hitta ringar som passar ihop med min helt fantastiska ring som jag fick 2003 men eftersom den är ganska så stor.. så måste förlovningsringen vara smal så att även vigselringen får plats

• Maya K

Sunshine Girl

tvärtom mig då
    Nej.. nu ska jag fortsätta plugga..

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2