Hej tjejer...
Jag kom inte in här på BT överhuvudtaget igår.. Nätet sa att sidan inte fanns grrrrr... Aja. nu är jag tillbaka..
Anna lokatt:
Du har egentligen så rätt om att det behövs lite mer på klänningen eller ja.. överdelen.. (Har tittat på den mkt och håller med) underdelen är ju en annan.. Men nu har jag funderat på att spara pengar och köpa en klänning antingen beg. eller från Nixa.. Nixa har en klänning som jag vill ha... så ser den ut
www.nixa.se
det är modell 433.. om du går in på brudklänningar, brudklänningar med släp.. så är det den första bilden och tjejen på högra sidan.. SKIT SNYGG KLÄNNING.. enkel men ändå annorlunda...
Tjejer.. Ang. vikt.. Jag har gått ner i vikt men anldeningen till att jag gjort det är att jag äter ordentligt, har minskat på socker intaget genom att köpa grovbröd med (varav sockerhalter 2g, det hittar ni på ingredienser, är det över 5g sockerhalter i bröd är det för mkt), inte äta produkter som innehåller mkt socker, har inte gjort något med fett intaget då kroppen behöver fett, har börjat ta promenader på en timma varje dag.. oftast före frukosten då man förbränner mest. Och det har gett bra resultat. Inte bara att jag gått ner i vikt utan att jag även har fått en fastare kropp.. gör även 200 situps 3-6 gånger i veckan.