• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Sunshine Girl

Nu tillbaka hemma och mätt och belåten..
    Vilken underbar kvarterskrog vi har - gottade just i mig en "välhängd" biff med pommes och bearnaisesås (hmm hur stavas det egentligen?? ) :D
    Så när träningen kommit igång och jag har börjat förbränna så kan jag ju kanske gå dit igen... den ligger säkert 300 meter i från porten där jag bor
    Anna - TACK du har helt rätt vad gäller viljan med att sluta och röka, det som är läskigt dock är känslan som gifter ger en att man blir rädd för att vara utan det..Men vad tusan har jag klarat av allt jag gjort hittills så är sluta röka nästan en "piece of cake"

• Maya K

får inte den att funka... hur sätter man in ett datum??? det går ju inte :(

• Sunshine Girl

Goooooooood morgon!!!! :D

Maya, fck du räknaren att lyckas?
    När du satt in scriptet in din html kod (kopiera Annas ;) ) och klistra in så kan du sen enbart ta bort de nuffror som hon skrivit in

• Maya K

Nej jag fick inte det att funka men det gör inget... Jag tror nog att det är bättre att jag inte har en nedräknare utan att jag räknar i månader istället.. annars skulle jag nog bara börja stressa upp mig

GOD MORGON

• Sunshine Girl

hihi kanske lika så bra då

God morgon till dig också
    Själv så har jag precis lagt in en gästbok på vår lilla verkar-aldrig-bli-klar-hemsida

• Maya K

Hmmm.. Jag skulle också vilja göra en hemsida men jag har inte tid... och sen så är jag inte så bra på det heller...

• Sunshine Girl

Åh.. det är inte jag heller... Har bara lekt i det mycket användarvänliga Frontpage :D
    Egentligen så har jag inte heller tid men jag kan liksom inte låta bliiiiii det är ju så roligt!! :D

• Maya K

Ja jag förstår dig.. Jag har hekker egentligen inte tid att sitta här men jag håller på med festhäften

• Sunshine Girl

Maya nu är ju jag sååååå lat att jag inte orkar bläddra.. När är det ska gifta er?

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2