• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

Hahaha.. inte föränn den 9.9-06

Vet att jag är i god tid men är ett återigen kontroll freak

• Maya K

Ska sjunga på ett bröllop nu den 4 juni i Bålsta och brudparet har tydligen hittat en jätte bra festlokal där så jag får följa med och titta.. är den fin så ska jag övertala min m2b att vi ska gifta oss i Bålsta.. De har fina kyrkor med..!!

• Sunshine Girl

hahaha samma sak här + att jag fullkomligt älskar att planera

• Maya K

När var det ni skulle gifta er??
    Snacka om att man är lat och inte orkar bläddra tillbaka

Sitter och försöker få tag på folk här i Sthlm på Univeristetet eller högskolan för att få skriva mina tentor här!!

• Maya K

Ahh.. då är du också ute i god tid.. det är bra... Då har man allting klart osv

• Maya K

Oj.. Nu måste jag nog börja göra ngt här så att jag inte förstör mitt pluggande med att sitta framför datorn en halv dag.. Ska titta in senare igen när jag har uppehåll från pluggandet Lycka till med hemsidan

• Sunshine Girl

Tack och lycka till med pluggandet :D

• lokatt

Sunshine:
    god morgon! eller, ja, morgon för mig typ... (som då kröp ur sängen första gången fem i tre i natt)

det där med gift man vänjer kroppen vid är rent hemskt. nu har jag iofs aldrig rökt, en positivt biverkning av att mina försäldrar gör det, men för min del är det ju chokladen. och tro mig, dåliga dagar kan man inte släppa iväg mig till affären för en liter mjölk
    ska försöka, som sagt, men nog är det för jä*****...

och att vara ute i god tid, tjejer, jag säger det igen, är inte det samma som att vara bridezilla eller kontrollfreak. det är frågan om att vara smart, effektiv och ekonomisk. så et så!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2