Sunshine:
vår?! sån't har inte vi här uppe. utan isbjörnarna dansar polka på den bottenfrusna sjöarna året om...
nej, allvarligt. visst är det väl vår på sätt & vis här, men jag skulle nog vänta en vecka eller två till innan jag _verkligen_ plockade fram vårkänslorna. för att illustrera: min gamla scoutkår fick ett år (på 90-talet) ställa in en hajk första helgen i maj, då det var för mkt snö i skogen där hajken skulle gå. det nådde till mitt på låren på en kille ca 1,90...
jag måste dock börja vara riktigt duktig snart, iom att jag gett mig den på att ha blivit av med alla extrakilo till bröllopet (15 kg från graviditeten och 5 som jag skyller på min sambos goda mat) och för att lyckas med det krävs en del.
överväger tom att skriva in mig hos vv ett tag, som startspark i rumpan. gillar inte tanken, men det kanske har effekt och då kan jag inte direkt gnälla. ju. till min tröst ska min tärna göra samma sak, fastän hon bor ju tyvärr inte här. hm, undra om jag kan åka ner & vara med på mötena hos henne? det är ju bara runt 15 mil... (blir en dyr vv-vända det)
så, ingen choklad från och med i morgon... *ynk*