• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • Maya K

Den är sååååå fiiiiin.. hoppas att det blir bra. Jag har sådan beslutsångest över vad jag vill ha.. hittar så många klänningar som helt enkelt är jag...

• Sunshine Girl

Taaaack!!! :D
    Såg du tiaran också?

Jo, det finns ju huuuuur många fina klänningar som helst!!! Njut av att gå och leta! Jag tänkte först kolla runt lite men ingen av de klänningar jag sett har känts så rätt som den här :)
    Så jag ska förmodligen strunta i att beställa slöja över nätet så att jag åtminstone kan gå och pröva olika slöjor :D

• Maya K

Sunshine Girl:

efter att jag provat några klänningar vet jag på ett ungefär vad som passar mig!! vi får ju hur det går och vad jag bestämmer mig för

• Sunshine Girl

Vad härligt nu måste du bara hitta "den" :)

• Maya K

japp nu är det bra det som gäller..känns bara att det är lite jobbigt när det finns å mkt att välja mellan..

• Sunshine Girl

ooooh ja!

Vilket genast påminner mig - Anna, hur har du gjort med din klänning? Ska du köpa en ny?

• lokatt

Sunshine:
    klänningen ja. ångest, ångest. provade den faktiskt för bara fem minuter sedan. och hör & häpna! blixtlåset gick igen!!!! jag kommer med andra ord att komma i den. nu är bara frågan om den kommer att bli för stor istället... (iom att jag precis börjat vv:a - känner mig såååå duktig. och sååå chokladsugen)
    men jag ska kolla hur mycket den går att ta in utan att förstöra (bara att ringa dit den är köpt antar jag) så att jag har lite koll. och sedan så har de väl utförsäljning i september igen antar jag, i fall att...
    men vi får se. har inte bestämt vare sig bu eller bä.

idag är det bara 285 dagar kvar till vårt bröllop!

• lokatt

och jo: idag var jag ordentlig och köpte en arkivmapp till alla bröllopspapper - kontrakt, kvitton, frimärken, utskrivna listor et c. känner mig sååå duktig. (nu ska jag väl ändå inte lyckas slarva bort något! eller? *hoppas*)

• Maya K

God morn tjejer:

Igår var vi och tittade på lokalen.. Den var fianre än jag trodde och jag blev jätte förtjust i utsikten. De finns STOOORA fönster ut mot vattnet så när man sitter och äter middag kan man titta på solnedgången!!! PERF... sen så kan jag fixa båt från kyrkan till lokalen om man så bhöver.. själv kommer vi nog att åka båt från Sthlm intill kyrkan. Nr festen är slut för gästerna så kan de ta båttaxi till hotellet om de vill.. det går att köra bil till hotellet med :)

Sååå glad..

• emmael

Maya: vad härligt det låter! Grattis!

SJälv sitter jag rastlöst och väntar på förlovningsringar och vigselring. Det är inte panik än på ett tag, men smeden har haft problem med både materialleverans och fattaren som blev magsjuk så nu känns det som vi har väntat en eeeeeevighet! Jag är så nyfiken på hur de blev! Vi har ju haft ganska mycket önskemål. Vi fick dock en finare sten som plåster på såren, så det är helt ok.

På jobbet är det mycket intrigerande just nu, och det känns lite frustrerande. Även om det bara rör mig som tredje part får jag en klump i magen av det. Skönt att jag ska sluta snart.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2