• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • sommarbris

Hej på er alla brudar!
    Här äe en till som gifter sig 2006. 17 Juni 2006 är prellat för vår del. Det är så lång tid kvar och ändå är jag stressad! Hur ska man hinna med allt. Det finns ju tex en hel uppsjö med klänningar...vart ska man börja?! Men det är ju lyxproblem

Än så länge har vi:
    *prellbokat festlokal
    *börjat kolla på klänning
    *tillfrågat bestman
    *utsett kyrka, dock för tidigt att boka (man får boka i juni)

• Maya K

pinkhippo:
    Välkommen in i tråden
    Bor du i 08 området? Lokalen som vi hittat ligger i Vaxholm... Blynäsgården heter den.. Du kan hitta dit genom

www.vaxholm.nu

Värt att se.. Den kostar 3700kr att hyra (var beredd på pris förändringar)Dit får man ta egen dricka och mat osv..

sommarbris:

välkommen du med
    Om man jämför mig med dig så är jag en riktig bridezilla Heheh har det mesta klart i huvudet och nu gäller det bara att genom föradet :)

coolcat:
    Bra att du lever och läser Saknar dig ibland dock :)

• emmael

Vill ha våra ringar! Otålig otålig!
    Jag har hittat en frisyr som jag nog vill ha också, och min hemsida börjar blir riktigt snygg. :D Ni får dock vänta. 22 maj...
    Välkomna hit, alla nya. Tråden växer. Världshärraväldet är nära.

• Sunshine Girl

Mina kära Bridezillas :D
    Åker iväg imorgon bitti för en mini-semester med m2b Venedig here we come..
    Åååh ser redan fram emot alla nya inlägg som hinner komma in tills på söndag
    pinkhippo & Sommarbris, kul att ni hittade hit :)

• Peos Lena

Sunshine Girl

Ha det supergosigt och roligt. Tänk att få se Venedig, det låter nästan som en bröllopsresa. Mys och koppla av.

• Sunshine Girl

Taaaack!! Det ska bli SÅ mysigt!
    Speciellt eftersom min m2n jobbat i usa och kanada 2 veckor i månaden sedan januari *åååh längtar* :)

• Maya K

Sunshine Girl:

Ni har valt ett bra ställe att fira mini semester i.. Jag har varit i Venedig och det är jätte vackert om man inte ser dess nackdelar :) Så tänkt inte på de nackdelar som ni kan stöta på utan tänk på uppbyggnaden av staden osv... Jag vill besöka venedig igen!!!!

Trevlig resa

• lokatt

Sunshine:
    ååååh! lite sotis här du... men, vi pratar om kombo rom - venedig som sen bröllopsresa nästa maj, så jag får väl pumpa dig på info!
    Maya också!

idag ska jag på möhippa för kusin. som redan för två veckor sedan konstaterade att hon ingen får (utan att låta besviken) då det var för kort tid kvar och hon jobbar en hel del. men, nu nappar vi henne utanför jobbet idag. (bröllopet är nästa lördag)

och: idag är det bara 283 dagar till vårt bröllop!

• lokatt

pinkhippo:
    sommarbris:

ni hälsas (än en gång varmt) välkomna till bridezillas international, lokalavdelning SWE2006. våra mål är som följer: att frossa i bröllopsplanering; att njuta av våra bröllop så länge vi kan; att stötta varandra när andra ser oförstående ut; samt slutligen att uppnå världsherravälde.
    välkomna!

emmael:
    ser fram emot att se din/er sida. maj 22, härmed noterat!

• sommarbris

Sunshine Girl:
    Ja Venedig är jätte romantiskt!! Då vi var där regnade det dock...hela tiden...non stop. Men, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder (och det var precis vad vi hade) så vi smet in på diverse småkrogar, caféer och butiker. Åka gondol hann vi med också, fast det kanske inte är någon riktig höjdare om det regnar, men absolut något man måste göra då man är där.
    Hoppas ni får det underbart!

Nu börjar jag få lite panik här. alla verkar ha kommit så himla långt i planneringen. Vi har inte ens kyrkan klar! Ska dock försöka fixa det i början av nästa vecka. Gästlistan är klar (fast där kommer det ju både tillkomma och falla bort folk). Caketopper har jag ev. hittat en också. Och klänningen har jag en bild av i huvudet, vet dock inte om den finns på riktigt än *skratt*
    Pratade med festlokals ägaren och har även fixat catering nu. Så lite har man ju hunnit ändå...

Tur att ni finns här!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2