• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • lokatt

emmael:
    tror det blir bättre bara jag får sova mer än 1,5 timmar i sträck... förhoppningsvis blir han bättre snart...
    men tack för omtanken.

• Sunshine Girl

Anna, ååh, vad jobbigt.. för er alla menar jag :(
    Håller tummarna för att du får sova ordentligt snart igen

• Sunshine Girl

God morgon Brudar!

408 dagar kvar!! :D

• brud0606

Nu är det 386 dagar kvar till den stora dagen... :)

• emmael

436 dagar kvar!
    Men bara 10 dagar tills jag får ta på mig förlovningsringen :D Idag har jag beställt annonser i tidningarna.

Hoppas att allt känns bättre idag, Anna.

• lokatt

idag är det bara 275 dagar kvar till vårt bröllop.

och det är ungefär det positiva just nu. plutten är fortfarande ynklig - närmare 40 grader i natt - och lördagens bröllop (lilla kusin hinner före) börjar se ut som ett problem.
    iofs var det sista natten denna vecka för min sambo, dvs han tar plutten resten av nätterna, men ändå...
    dessutom ringde kvinnan jag går på massage hos och avbokade min tid i morgon - hon är också sjuk - och det ser ut som att jag får vänta till 9 juni att komma iväg... och jag som är tvärstel.
    för att avsluta mitt ynkande så måste jag gå & shoppa idag. skratta inte, det är inte kul. faktiskt. jag måste hitta något att ha på mig till bröllopet, vilket inte är det lättaste.

*suck*

• emmael

Hej brudarna!
    Det är sommar i Skåne! Hoppas att ni har lika härligt väder. Jag har sandaler på mig, för första gången i år och sommarskor är en sådan sak som gör mig på ofantligt gott humör.
    Just nu händer inte mycket i bröllopsförberedelserna för min del... Förutom att färgtemat har fallit på plats. Helt plötsligt insåg vi att klänning, hemsida, allt hade samma färger så det blev helt naturligt - champagne och grön. Om det faller in någon annan färg längre fram i planeringen kan det också göra det.

• lokatt

idag är det bara 274 dagar kvar till vårt bröllop!

livet känns lite ljusare nu igen. plutten är äntligen feberfri, om än fortfarande snuvig, men man slipper bränna sig på honom!
    för några sidor sedan mumlade jag något om att ev skriva in mig på vv. så blev det, för två veckor sedan. (och mamsen gjorde mig sällskap, kunde ju inte vara sämre hon! kan tillägga att 7 års bilåkande istf cykling hade gjort sitt...) igår var iaf första mötet (stängt pga röd dag förra v) och efter såväl möhippa som födelsedag så fasade jag (inte så) lite. men! uppenbarligen hade jag lyckats göra något rätt, för vågen visade på -3,9 kg! *yay* fattar det inte riktigt, men känner mig så nöjd! för att inte tala om motiverad. fortsätter det på det här viset lär jag nog återvända till tankarna om att köpa ny brudklänning igen!

• Princessdiamond

usch, vill också gå ner i vikt!!!!
    men har ju så dålig karaktär och ett så maffigt sockerberoende! *gråta*

344 dagar kvar här..

• lokatt

PrincessD:
    precis så brukar jag säga! men, det funkar (än så länge) i alla fall! det gäller för min del bara att stoppa vid att köpa EN bit choklad istf en kaka när jag är sugen. eller ja, två då. brukar plocka två st fazer blå från lösgodisstället & lägga på bandet. ser skitfånigt ut, men det struntar jag i!
    men som sagt, har varit chockerande o-hemskt.

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2