• lokatt

Någon som ska gifta sig 2006 - del 2

ok tjejer, vår gamla tråd är avstängd för svar - vilka skurkar! så, en ny en. vi kan ju inte bara sitta tysta, vi har ju flera månader kvar att planera, dividera och bara ha utbyte av varandra.

alltså *trumvirvel* : låt mig presentera den nya 2006-tråden!

• Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2
  • emmael

Välartad påg! Blir nog något stort av honom!

• lokatt

emmael:
    hoppas det! eller ja, hoppas det blir något alls eg. lite svårt att staka ut en framtid åt honom - han är ju bara ett, gubevars!

men, jag hör lockropen från köket... lunch!

synes tjejer.

• emmael

Weeheeej! Jag och älsklingen fick just sistaminutenflyg till kroatien för 800 kr/pers t o r! Så det blir förlovning i Dubrovnik istället för Danmark.

• coolcat

Emmael - coolt!! Grattis!! Ha det så bra där, när åker ni?

• Princessdiamond

emmael

grattis!

guuuuu, så avundsjuk jag blir!

kan man få kika på ringarana?? ;)

• Maya K

emmael:

Grattis..
    åhh jag vill också resa.. snyft snyft

• Maya K

pinkhippo:

här är en till som skrivit uppsats.. jag är nu så arg på min handledare då han inte ville ge sina synpunkter om mitt arbete föränn när slutredovisningen är (nästa vecka den 26.5). Han har redan skickat in den för att HAN tyckte att den var klar för slutredovisning och sen säger han att det finns svagheter i den.. Jag menar.. Han borde ju ha frågat mig om jag tyckte att den skulle skickas vidare! Helt sjukt arg är jag på honom. Sen så skickade min klasskompis sina synpunkter på mitt arbete men jag kan ju nu inte ändra på ngt eftersom arbetet är inskickat.. GRRRR.. kanske bäst så då jag kan ändra allt samtidigt eller vad tycker ni?

• emmael

Hej tjejer.
    Ja, jag är så lycklig över biljetterna. Vi hade egentligen sagt att vi inte har råd att åka på semester i år, men nu när det var så sjukt billigt kan man ju inte motstå. Och jag älskar Kroatien, det är ett helt underbart land.
    PD: OK, jag släpper väl hemsidan till er om ni lovar att inte skvallra för min släkt innan söndag. ;)
    www.student.lu.se/~psy98ema ringarna finns under förlovning (som även ska uppdateras).

• emmael

Coolcat: vi åker på lördag. Mycket att stå i just nu alltså!

• pinkhippo

emmael:
    Tack för ditt stöd det uppskattas:), kul att ringarna är fina och din resa låter underbart härlig, att åka bort och förlova så där:) ....blir precis som princessdiamond riktigt nyfiken på hur ringarna ser ut nu

Maya K:
    Jag förstår att du är förbannad. Skulle jag också ha varit, men det kan vara så att han tyckte att det du skrivit endå var riktigt bra och att det endast behövdes göras små justeringar som endå kunde rättas till efter slutredovisningen. Det är ju lite tid utsatt då för just ändringar låter som att det går riktigt bra för dig:)det där blir nog jättebra, du kommer att få lite nytt att ändra av andra och då kan du göra allt samtidigt

Kul att ni finns allihop!

Svar på tråden Någon som ska gifta sig 2006 - del 2