Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Swing: ahaaa....nu förstår jag.......Nej, det är ju inte så snyggt....
Frågar igen: Finns det någon som har erfarenhet av amning efter bröstoperation?
Undrar vad som händer om man upptäcker att man är gravid just när man ska opereras?Nån som har erfarenhet av det`?
Alltså jag är inte gravid, bara nyfiken
tjena allihopa
kan bara tipsa från egen erfarenhet mot smärta o illamående att ta stolpiller---Det hjälpte mig verkligen. 500gr alvedon 2 ggr per dag eller max 3 ggr. Om man sväljer för många tabletter mår magen dåligt (så var det i mitt fall iallafall) därför blev jag rekomenderad att använda "andra" vägen istället ;)
En liten fråga bara; när betalar man, innan op eller får man en räkning?
Isla jag betalade innan operationen. Man kunde oxå sätta in pengar på konto några dagar innan.
Hjälp !
Min lilla flicka har varit krafigt förkyld de senaste 4 dagarna. Feber, hosta, och förkylning. Eftersom jag ska opereras imorgon så han min sambo sovit på soffan med henne om nätterna (för att jag inte ska bli smittad). MEN jag har under dagen fått ont/sveda i halsen och känner mig förkyld i halsen. Har ont i huvet och tagit en alvedon nu ikväll. Nu till min fråga. Hur sjuk får man vara för att bli opererad. Jag tänker på om jag är förkyld imorgon med halsont. Tror ni jag får opereras ? Kan inte flytta tiden då vi ska på semester snart som är bokad sedan 1 år tillbaka. Operationstider växer inte på träd.
Är det inte typiskt att man blir lite dålig dagen före sin op dag
Viktigast är att man inte har feber.
Själv hade jag vid op tillfällert dragits med en förkylning men var då mest hostig-rethosta. Det var helt ok enl min dr.
Så vi får hålla tummarna för att du inte får feber.Lite snorig kan man vara mene ring för säkerhets skull till din dr o stäm av med honom/henne att det är ok!
Hej Mamma till 2!
En väninna till mig hade 2 barn med halsfluss hemma dagarna innan op. Hon kände sig allmänt mör men hade pratat med sjuksköterskorna om det så dem hade det under bevakning, hon blev opererad ;)
Så hoppas att du inte blir sämre bara och håller tummarna för dig imorgon. Lycka till och kram :)
Hej mamma till 2
Jag tror oxå att det är ingen feber som gäller.Håller tummarna för dej.
Krya på dej lägg dej o sov funkar på mej allafall när jag känner mej hängig.
Lycka till imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jenny77
Jag ska oxå operera mig på Victoriakliniken på onsdag! Vad häftigt. Min man ska följa med och sover i ett av hotellrummen där över natten.
Ska du oxå vara på kliniken klockan 07.00 ?
Jag ska ha 350cc i vänster och 375cc i högra, de är olika stora. Bara en dag kvar nu.... *nerrrrvig*