Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Det som blir fel med pamelas bröst är att hon är ju så liten o smal förövrigt,
så det ser ju konstigt och onaturligt ut. ut.
Passar brösten ihop med övriga kroppen är det snyggt.
Tänkte på en grej....När jag ringde till den liniken jag förmodligen kommer att operera mig på, så frågade jag om man var tvungen att byta inläggen ungefär vart 10:e år, men då sa de att det behövde man veeeeeerkligen inte! Jag hade tittat för mkt på tv tyckte de. Har ni/eller vet ni någon som har haft sina inlägg så länge? Sen undrar jag även en sak ang inläggen, rätta mig om jag har fel, vanligt silikoninlägg innehåller flytande silikon, medan "gelehallon" är fast silikon?
Sannavanna: Hallå Hallå :)
Jag betalade kontant eftersom jag ville inte ha en massa lån o så.
Vart har du tänkt o göra din op nånstans? Och vad för implantat?
Jag gjorde min op för 6veckor sen, 460cc runda geléhallon hög profil.
Jag är supernöjd!
Lycka till :)
Algit:
Jo, på Pamela så syns det ju direkt att det inte är äkta och så vill man ju inte att det ska se ut ! Däremot så tycker jag att Emma Andersson har en lagom storlek. Även om det syntes en del på henne i bikini, men det kan ju ha o göra med att hon inte haft "hängisar" innan. Hade jag inte haft det hade jag aldrig lagt in så mkt för det verkar bli två stora bollar då= inte snyggt ! I allefall om man tittar på före- och efterbilder. Men det kanske rättar till sig efter några år i och för sig.
*Hanna*:
Jo du har rätt om inläggen.
Jag känner 3 väninnor som haft sina implantat i över 10 år (ca 12). Två av dem har koksalt o har inte haft några problem alls, en har flytande silikon och har haft problem med inkapsling en gång som hon fick in o skära upp lite. Men "på den tiden" fanns ju inte gelehallon.
Hej hanna!
Jag känner någon hon var tvungen att byta men samtidigt så tror jag de har en bättre teknik nu.
Men vad man läser så ska man ju kolla -byta dem efter 10-15 år.
Tror tom att jag skulle bli kallad om 10 år.(för de ska tjäna pengar på en!!?? hmmm).
Men de är ju bra om man inte behöver det.
För om inget händer med dem varför ska man byta då?
Ja det med silicon är som jag fattat det med.Att gelehallon kan inte rinna ut i kroppen.
Tack för svaren, tjejer! Det är här verkligen en superbra tråd. :)
Om det blir mindre i verkligheten (jmf rispåsar) blir det nog 350-60 för min del.
Tänk att man kan bli så knollrigt lycklig över en sån här grej. Jag strålar som en sol varje gång jag tänker på det (och det är ungefär en gång i minuten, hihi).
Ni som har gjort era operationer, hur lång tid tog det ungefär för snittet att läka?
På mina koksalt implantat har jag livstidsgaranti!Vilket innebär att jag får nya implantat om de mot förmodan går söner o behöver bytas (själva op får jag betala vilket i nu läget isåfall skulle bli ca 4000 kr har jag för mej). Eftersom det då kan göras i lokalbedövning.
Så mina implantat tror tillverkaren man ska kunna ha jätte länge o det finna enl dr ingen anledning att byta efter ett visst antal år om man inte har bekymmer med kapselbildning el om implantatet mot förmodan skulle gå söner.
Så min dr tycks inte ha för avsikt att tjäna pengar på att man ska byta sitt implantat!!
Linslusen: hej på dej!
Jag har faktiskt just börjat kolla runt på allvar, så någon klinik har ja inte bestämt. Oj,det var mycket du ska sätta in. Jag som tyckte det kändes mycket med 375 (rispåsar) Har funderat på gelehallon då de tydligen skall vara mest naturligt formade(?) Jag vill inte ha två bollar som ser fastklistrade ut på mej...vad rekomenderas?
Tack för svaren! Någon som ammat efter operation föressten? Undrar hur brösten förändras, att de förändras lite förstår man ju, men jag undrar hur...om ni förstår mig rätt? Och kan man amma överhuvudtaget? Jag har ju fått höra att man kan det, men hur funkar det i praktiken? Måste också även säga att det här är en supertråd! Kollar flera ggr/dag.....Är så sugen på att operera mig, och blir lite småavundsjuk på er som gjort det *flinar*.