Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
du&jag:
Hoppas verkligen att din sambo mår bättre snart, tänker på er.
Imorg "fyller" mina nya bröst 4 veckor, kan inte fatta att det redan gått 4 v. känns inte som det.
Ena dagen kan jag tycka att de kunde varit lite större, nästa att de är enorma och den tredje att de är perfekta, beror nog mycket på vad man har på sig. Jag ångrar deffinitivt inte att jag gjorde op, det bästa jag gjort för mig själv. Tänk så mycket finare jag kommer att se ut i min brudklänning nu.
Mysan99: Hej! Jag opererades i lokalbedövning. Det ÄR inte så otäckt som det låter!! Det kommer att gå jättebra ska du se!! Man kommer inte riktigt ihåg allt. Var ska du operera dig någonstans, och hur mycket ska du lägga in?
Jag opererade mig i Örebro.
Jojjsan: Känner igen det du skriver om besatthet... Tar oxå av mig bh titt som tätt och kollar och tar bilder med digitalkameran som man sitter och tittar på och jämför hur brösten har "utvecklats"
Man blir nog lite besatt... Hi hi!!!
Jojjsan o pernilla 25 jag känner igen allt ni skriver ,så var det för mej med.
Upp o ner ,stor för litet lagom. Mycket spegel tittande ,mycket handlande av bh ,toppar o bikini.
En fråga til er som opererats för ett tag sedan.
Jag var o badade med min syster som op. för ett år sen.
Hon tycker oxå att det känns helskumt i musklerna när man simmar.
Kommer man alltid att känna det så?
Hej vaxad
jag har varit hos en klinik i Helsingborg som heter Plastikkirurgi i Helsingborg, jag har inte mod än att boka tid, han rek. 350cc jag har 75b idag och han sa att det skulle bli 80b, jag vill mest fylla det slappa jag har, dom säger att när man gör det i lokalbedövning har man inte så ont efter. stämmer det? fick du också åka hem samma dag?
Hej!
Algit: Jag har varit o simmat ca 1ggr/vecka efter att jag opererades, idag känns det ingenting. I början kändes det som att bröstmuskeln förflyttades över implantatet, som sagt det kommer att försvinna med tiden :)
Skönt att höra att man inte är ensam om att vara besatt av sina tuttar :D
mysan99
70 75 80 osv står för hur omkretsen är runt om.. Alltså tar du ett måttband och mäter runt rygg och till alldeles under brösten så får du ett mått på hur "bred" du är. Ändras det när man op sig också? Skriver detta för att du skrev att läkaren hade sagt att du skulle få 80B sen, och nu har du 75B. Låter mer rimligt om du skulle få C eller D kupa.. Och fortfarande ha 75.
hej Jengirl
Jag tycker också att det lätt konstigt.
Han nämnde att vecket under det ena bröstet skulle han flytta upp lite, så det kanske är därför man blir större, Har du op dig? (jag har läst igenom nästan hela sida men kommer tyvärr inte ihåg)
mysan99
Ja det har jag, för ca 2 månader sen. Jag har har fortfarande 75 men en större kupa..
Jengirl
När du valde klinik gick du då till flera?