Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jojjsan :
Nope det sved aldrig när jag skickade operations pengarna till kliniken, kände bara att äntligen blir det av :)Men jag betalade ganska mycket för mina hehe!!
Valde du anatomiska? Har så dåligt minne så jag skäms!!
Jag tog också försäkring, min täcker ifall jag får kapsellbildning så får jag en ny operation gratis... betalade 2000:- för försäkringen, de gäller i 5år.
Ha det bra i sommarvärmen :)
Benetton:
Välkommen hit!!
Jag op mig i Malmö för 4 veckor sedan idag. Jag op mig på Plastikkirurgi centrum och op av klinikchefen Carl Troilius. Jag är mycket, mycket nöjd med både val av klinik och läkare. Han förstod exakt hur jag ville ha det och jag är så nöjd, kunde inte varit bättre.
Hoppas detta kan vara en liten hjälp på vägen.
Kram Pernilla25
Svar till Pernilla 25
Tack för svaret. Jag har nämligen hört att han kommer inte att jobba på kliniken i fortsättningen utan han kommmer att flytta till Danmark? Är det sant, tror du?
Svar till Pernilla 25
Jag tror jag har missuppfatat ditt svar. Jag menade inte att Carl Troilius ska formodligen flytta till Danmark utan Finn Worm Knudsen. Vet du något om det? Jag läste på deras hemsida att Carl Troilius utför bara ansiktslyftningar och fetsugningar och jag hade ingen aning att han även utför bröstförstoringar. Det låter jätte bra, tycker jag. Det är svårt att välja bra klinik och läkare när det finns så mycket att välja bland, specielt i Malmö, tycker jag.
Benetton:
Ingen aning, det enda jag vet är att jag kommer få mitt återbesök hos en annan läkare eftersom Carl hade väldigt mycket annat nu bla ombyggnad av kliniken, men att han ska flytta till Danmark har jag inte hört ngt om.
Benetton:
Ok, nu förstår jag.
Jo, han gör även bröstoperationer även om det inte står. Tror att han på sista tiden inriktat sig mer på ansiktslyftningar och fetsugningar.
Han vill att resultatet ska se naturligt ut vilket även var väldigt viktigt för mig så han passade mig perfekt.
Pernilla 25:
Är det så att vem man bokar sig hos på kliniken är det då den läkare som utför op. Jag tycker också att Carl verkar jätte duktig på det han gör och har en certifikat för det han gör vilket jag mycket uppskatar hos honom? Vad tycker du om Dr. Knudsen då? Har du hört något om honom? Jag kan tycka att de verkar lika duktiga båda två men jag vet inte säkert.
I alla fall jag önskar dig lycka till med din läkning av dina bröst och hoppas allting går bra och att du blir nöjd i slutändan!
Hej! Benetton o välkommen hit.
Jag opererade mej på citadell kliniken av Peter Cosmo kan verkligen rekomendera honom.Han har en mottagning vid Gustav,fast operationerna utförs i Landskrona.
Även till mysan99 vill jag säga att var du osäker om den kirurg du var hos så prova honom.
En annan sak jag upptäckt idag ni som är skåningar och har svårt att hitta bra bh efter op.
Jag var i Köpenhamn idag VILKET UTBUD !!!!!!!
Och det var udsalg.
Jag hittade en underbar bh affär mitt på ströget som hade allt och en fantastisk expedit som trollade fram 75 E i alla färger o former.
Och på Illum o Magasin vilka bh avdelningar!!!!!!!!!
Där kan svenska affärer slänga sig i väggen.
Jojjsan!
Jag har inte haft nån ångest för att jag lagt ut så mycket pengar på en operation, tvärtom! En väl värd investering! Det har gett mig så mycket positivt tillbaka! Det är ju bara pengar! För mig är det mkt mera värt att må bra än att ha pengarna kvar. Dessutom skulle jag slösat dom på nåt annat i stället.
Det bästa jag gjort!
Benetton:
Jag bokade min konsultation hos Carl eftersom jag ville att han skulle utföra min op och det gjorde han ju oxå, så jag tror att det är så att den du bokar hos utför op.
Dr. Knudsen vet jag dessvärre inte något om så där kan jag inte hjälpa dig.
Kontakta annars kliniken så kan de hjälpa dig. Alla som jag träffat på där är så himla trevliga och goa och man blir så väl omhändertagen.