Misommar 2005
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Hej!
Trevligt att det är så många som ska gifta sig nästa midsommar. Vi ska också gifta oss den 25 juni, midsommardagen. Tycker redan att man börjar bli nervös. Vi har börjat planera lite smått. Känns ändå som man har god tid på sig.
Midsommardagsbruden:
Jo, då är det ju toppen om ni kan göra så =)
Tycker mina blev ganska fina.. Men jag hinner nog göra många ändringar än hehe..
Jo, hittade rät färg. Köpte rosa "moln" papper.. Eller det e rosa och skimrar. Eller svårt o förklara detta =) Och babyblåa kuvert. Kommer bli precis som jag vill ha det. Behöver bara hitta en bild som jag ska ha på inbjudan dock.
Skönt! Ännu ett steg närmare!
Det blir så verkligt allting när man börjar formulera sin inbjudan, innan har allt bara varit lite lösa drömmar, men så helt plötsligt så blir det så svart på vitt.
Midsommardagssbruden:
var tom tvungen att fråga gubben här. är du säker på att du vill gifta dig nu d? , innan vi köte grejerna *skratt* Som sagt, MYCKET verkligare nu!
Depecha
Han svarade väl JA? hihi...
Hur går det med klänningen? Har Du lämnat den till sömmerska ännu?
*skratt*
ja, han svarade ja!
nej, har inte lämnat den till nån sömmerska än. Måste köpa underkjol och skorna som jag ska ha till först. Så det inte bli galet igen =)
Ikväll ska vi börja skriva inbjudningskorten! Kul! =D
Lycka till med inbjudan!!!
Tack *S*
Nu ska man bara inte stava fel eller skriva fult eller nåt =) Köpte alla kuverts som fanns och blev bara ett extra hehe.
Tungan rätt i mun då!
Hej Depecha!
Hur gick det med inbjudningskorten igårkväll? Höll Du Dig från stavfel eller har Du fått gå ut och köpa mer papper idag?
Har itne blivit nåt skrivet. Kom nåt annat emellan.
Så det blir nu till helgen istället. Tur man e ute i tid =)
Har varit och köpt stickers idag som ska hålla ihop kuvertet bak.. Var inte det lättaste o hitta det man ville ha!
Stickers i nåt speciellt utförande eller motiv? Jag har hittat våra med hjärtan i guld. Två hjärtan som ligger lite över varandra. Den loggan har vi på våra inbjudningskort, vigselprogram samt festprogram. Samma stickers tänkte jag använda på våra placeringskort så det blir en röd tråd hela vägen. Fint tycker jag. Dessutom så blir det en liten fint till alla som får sin inbjudan på alla hjärtans dag när de får sin post och kanske tror att det är någon som sänder ett alla hjärtans kort i all välmening.
Bra vá?
Midsomamrdagsbruden:
Jo, jag vet vilka hjärtan du menade. Har själv kikat på dom =) Men var itne rätt färg. Ville hitta nåt i babyrosa men var omöjligt. Papprena e babyrosa och kuverten babyblåa, så vette 17 vilken färg som skulle passat bäst.. Köpte silvriga stjärnor och hjärtan men inget passade ihop hehe.
Måste hinna nån bild jag ska ha på inbjudan med. Vet du vart man kan hitta?
Inte en susning! Tänkte Du hämta hem nån bild från nätet eller?
Kanske lite tråkiga, men det finns lite att hämta på:
www.kortdesign.se/default.aspx
Sparade ner några därifrån.. Ska kika hur det ser ut.. Men som du sa, inte så värst roliga =)
Sambons delar till sin frack kom idag =) Skjorta, fluga och det där bandet.. fracken kommer förhoppningsvis i morrn. Men har inte en blekaste hur man sätter fast bandet? Har du?
Tyvärr kan jag inte hjälpa Dig med bandet men släng ut frågan som en tråd och Du får säkert svar!