Brud juni 2012! Någon mer? :-)
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
Hej 30 juni 2012 byter jag och min kärlek ringar, någon som är i ungefär samma tid?
kram
hej alla juni brudar!!!
Vi gifter oss 30 juni och har tänkt åka på semkmånad ganska så direkt efter, runt 3 juli...
Vart ska alla ni åka på smekmånad???
Behöver hjälp med att komma på bra resmål (ej Europa). Sol och Bad är det främsta vi är ute efter, men kombinerat med en storstad vore inte helt fel också =)
Dela med er av era resplaner ladies!
Vi gifter oss också 30/6 & vi har tänkt resa till USA i sept / okt nån gång. (För varmt & för mkt turister i juli). Vi börjar nog med att mellanlanda på Island & vara där 2-3 dagar. Sen bär det av till New York för att uppleva storstaden i 3-4 dagar sen de sista 2 veckorna i Californien, hyra bil & köra runt till olika nöjesparker osv
Älskar USA, ska bli kul att uppleva några andra stater än de jag varit i än så länge!
Skulle också kunna rekommendera Cancun i Mexico. Har precis kommit hem därifrån efter en företagsresa. Vi bodde på "Secret silversand" med all inclusive. Fanns 7 restauranger, 4 pooler, nära till havet, spa (ej i priset), vattensporter, tennisbana & en massa mer... Helt underbart ca: 25 min med bil till stan för shopping! Vi tog en dag där vi dök vid ett rev & en då vi åkte & tittade på maya-tempel.
Behöver hjälp med färger!
Jag är mörkrödhårig och min sambo väldigt mörk.
Därför är mina färger inte rosa/lila/rött utan favoriterna går åt turkos och blå.
Jag tänker lite på att ha hortensia i buketten, kanske med vinröda nejlikor och ljusrosa rosor till vita ängsblommor av något slag. Men frågan är vad mannen ska ha för färg på slips och väst?
Känner att jag måste ta beslut om detta innan jag börjar titta på dekoration, inbjudan och allt annat...
Har bokat en frisör som är villig att åka ut på plats.
Min ena tärna som är utbildad makeupartist gör sminkningen & min syster målar franskmanikyr på mina egna naglar. Vi kommer att vara på Heleneholm slott hela dagen från förberedelser till festen :D
Såå skönt att slippa åka runt till olika ställen! Vi har fotograferingen innan vigseln.