Passion, Nä vad spännande med grodleveransen!!! Shoppa innan hinner hon säkert med också, skulle inte förvåna mig. Åh, vad spännande.
Heja Bruttan!
Soldemor, lycka till med husletandet! Skam den som ger sig.
Tänk att det kan slå så olika på utställningarna, plötsligt mjäll tillhör ju inte vanligheten tycker man.
Men jag tror att efter den här långa kalla vintern har inte bara tagit på oss utan även på våra husdjur. Det bli ju en torrare luft inne. Dom kan ju gärna få mjäll om pälsen blir torr.
Jag har inte ställt nu på länge, nästa titel som väntar är "internationell champion" (fast för kastrat).
Kanske är det Norge som blir nästa steg, vad jag förstår behöver man inte pass dit?
Kjell präst, lycka till! Håller tummarna för titel!
Idag fick snart 10-åringen cykla bredvid mig medans jag promenerade till jobbet. Hon var så ivrig att få trampa på. Hon har hittils inte fått cykla själv till skolan. Vet inte riktigt var man ska dra gränsen. Hon måste korsa en traffikerad väg där det är rödlysen, de andra är små gångvägar där det finns en liten överfart för bilar.
Hon är fortfarande väldigt försiktig när hon cyklar och bromsar in ordentligt och kliver av cykeln vid övergångsstället, så hon fixar det säkert.Verkar vara svårare för mamma...