• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Kjell Präst
    passionsblomman skrev 2010-04-09 20:37:12 följande:
    Men jag DÖÖÖÖR!!! Kvällens upplaga av Så ska det låta är ju så kass sångmässigt att det inte går att titta!
    Och i "Talang 2010" sitter Bert Karlsson, rörd till tårar av en halvkass artistduo som sjöng falskt...
  • passionsblomman

Jag flippade mellan de två en missade vad han grät över...inte mer alltså.
    Hit med en actionrulle eller en engelsk kriminalare som får nackhåren att resa sig!

Och som om inte detta vore nog så köpte karln hem ÄCKLIGA chips till myset. Som jag natirligtvis äter ändå, för de står ju där.

• Fjosok

Hälsar till alla. Hemma från Mallorca nu.

Känns sjukt att ha gjort sin första resa dit som 32-åring och att det INTE var charter

Den ryska pojken håller jag med om, sanslöst ...

• Fjällbruttan

Aleta skrev 2010-04-10 00:03:10 följande:
    Välkommen hem Fjosok.Hörni, har ni fått era tre dagliga starköl idag?www.svd.se/nyheter/inrikes/carlsbergarbetare-...

Ahhh.. förstod väl att det var det som var fel i mitt liv

För övrigt tycker jag att vissa sk. mammor från USA borde manglas av en ångvält!

Kram till alla

• Heloise

det är akut starkölsbrist i mitt, liv, fast å andra sidan dricker jag inte öl

Min man är tokigt navlad, fast på ett alldeles ljuvligt sätt! Trots att vi snart måste åka till jobbet så lyckas han få mig att skratta så att tårarna rinner.

Jag börjar bli less på mina drömmar, det är alltid ngn som ska jagas eller som jagar, vad är det för fel på och drömma om Eric Bana som dammsuger? Men nää värsta jäkla Bond drömmarna!

• dfk

Fy så hemskt med den lilla pojken som vart tillbakaskickad!!!1

Heloise, vad "roligt" att du skriver om dina drömmar.
    Här har du en till som drömmer, kan vara helt slut när jag vaknar.
    Men jag tror att man kan tyda mycket av det man drömmer till ens egna liv.
    Att man kanske är stressad eller tänker, grubblar eller tar intryck för något omkring en.
    Jag kan befinna mig i kidnappningsdraman, katastrofer till att man missar flyget till semesterresan för att väskan man packar aldrig blir klar. Att man slår ett telefonnummer i ett nödläge men fingrarna inte lyder och man kan inte slå något nummer, man bara trycker på fel knappar...Jag kan i mina drömmar flyga.

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!

• Bobou

Tack för alla stöttande ord!

Det här med drömmar... Jag hade helt normala drömmar i natt. Minns inte riktigt vad det var, men jag vaknade och insåg att jag hade sovit normalt och att det var länge sedan. Konstigt. Hoppas att det betyder att det är på väg åt rätt håll för mig.

Core (så brukar det heta på mina gym) hade jag tänkt att jag skulle köra innan sommaren! Det är väldigt tacksamt att göra hemma på en matta också. Alltså, träning är ju bra för kropp och knopp, och att röra på sig i allmänhet, men jag har så svårt att få i mig tillräckligt med mat när jag inte mår bra, pga allerginojan i synnerhet. Har tappat i vikt. BMI 19 är väl ingen större fara iofs, men vill inte tappa mer... så jag har dragit ner på promenaderna. Är det bra eller dåligt tror ni?

• Bobou

Inte lugna drömmar du har! Ifall de inte är besvärliga för dig, måste det vara kul att drömma så spännande!

Mina drömmar har ofta humor. Ibland vaknar jag och skrattar. Det är också härligt.

dfk skrev 2010-04-10 17:06:44 följande:
    Fy så hemskt med den lilla pojken som vart tillbakaskickad!!!1Heloise, vad "roligt" att du skriver om dina drömmar. Här har du en till som drömmer, kan vara helt slut när jag vaknar.Men jag tror att man kan tyda mycket av det man drömmer till ens egna liv. Att man kanske är stressad eller tänker, grubblar eller tar intryck för något omkring en.Jag kan befinna mig i kidnappningsdraman, katastrofer till att man missar flyget till semesterresan för att väskan man packar aldrig blir klar. Att man slår ett telefonnummer i ett nödläge men fingrarna inte lyder och man kan inte slå något nummer, man bara trycker på fel knappar...Jag kan i mina drömmar flyga.Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången