• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Sonja68

Hej alla! Här verkar vara många som behöver kramar. Bobou och Heloise, här är det tillåtet att vara ego och för den delen så är ni inte ego, vi delar ju både glädje och sorg tillsammans här i tråden. Så det så!

Har varit på ansiktsbehandling, Galvanic Spa, och igår var jag på torso. Tänkte det skulle hjälpa mot min onda ländrygg. Måste bygga upp mag och ryggmuskler som håller bäckenet på plats.

Min sjuåring sa i morse: "Mamma, vet du vad jag ska sjunga för sång idag?" Nä, vilken då undrade jag. "Jo, Fredagsmyyyyyyyyys"
    Min goa tuffing T ♥

• Sonja68

Alltså, ansiktsbehandlingen hjälper väl knappast min onda rygg, men Torson möjligtvis

• Sonja68

Nu är det länge sen man hörde nåt från Lilla Bruden! Var är du?!

• Soldemor
    Cantaton skrev 2010-04-09 12:52:43 följande:
    Det är nån som skriver om samma stråksajt i inlägg efter inlägg - oavsett vad som efterfrågas, typ...
    lite trist ja!
  • Soldemor
    Sonja68 skrev 2010-04-09 13:18:00 följande:
    Alltså, ansiktsbehandlingen hjälper väl knappast min onda rygg, men Torson möjligtvis
    Mentalt kan det väl hjälpa när något känns skönt och bra!
  • Heloise

Låter härligt med ansiktsbehandling Sonja!

Jag hade min muntliga tenta imorse, det gick jättebra tills han började fråga om dne enda boken som jag inte fått tag på( kostar 700kr att köpa) så då åkte jag på en rest. Skriv lite om den sa han, hur mkt då frågade jag,5-6 sidor svarade han, då höll jag på och svimma, så han ändrade sig till 4 sidor, men va f-n 4 sidor för en bok? Jag har ju läst 4 "faktaböcker" och 15 romaner på den kursen, undra hur en hemtenta hade sett ut, runt 40 sidor eller? Han är så otroligt överambitiös, förutom det hade vi en väldigt trevlig tenta, med mkt intressant diskussioner, 2 timmar tog den

Ikväll ska vi till kompisarna och äta samt se tvserier!

Btw min 5 rökfria dag Att jag är liiite tempramentsfull är ju en annan sak

• Soldemor
    Heloise skrev 2010-04-09 15:03:14 följande:
    Låter härligt med ansiktsbehandling Sonja!Jag hade min muntliga tenta imorse, det gick jättebra tills han började fråga om dne enda boken som jag inte fått tag på( kostar 700kr att köpa) så då åkte jag på en rest. Skriv lite om den sa han, hur mkt då frågade jag,5-6 sidor svarade han, då höll jag på och svimma, så han ändrade sig till 4 sidor, men va f-n 4 sidor för en bok? Jag har ju läst 4 "faktaböcker" och 15 romaner på den kursen, undra hur en hemtenta hade sett ut, runt 40 sidor eller? Han är så otroligt överambitiös, förutom det hade vi en väldigt trevlig tenta, med mkt intressant diskussioner, 2 timmar tog den Ikväll ska vi till kompisarna och äta samt se tvserier!Btw min 5 rökfria dag Att jag är liiite tempramentsfull är ju en annan sak
    GRATTIS! Alltid skönt med avklarade tentor!
  • Sonja68

Bra jobbat Heloise! Både med tentor och rökning!!
    Koppla av ikväll, men trilla inte dit med rökningen bara *pepp, pepp*

• dfk

Sonja, vad gör du på torso? Är det gympa el. massage?

• Sonja68

Soldemor; jag har skickat ett litet tackkort till vår präst, kyrkomusikern och kyrkvärden med en personlig hälsning. Ville tacka för den fina musiken och engagemanget, hjälpen med altarblommorna och prästen för att han gjorde vigselakten så fin, varm och avslappnad.
    Är det töntigt? Brukar präster få tackkort överhuvudtaget? Skickade dem till församlingsexp. alltså inte hem privat.
    Tänkte att lite uppskattning på jobbet kan väl behövas ibland, även för anställda inom kyrkan?
    Förutom detta så fick de varsin ask rysk choklad direkt efter vigseln som tack

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången