• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • MittiPrickBrud

Passion, jag är så ledsen över det rosa.

Kan inte säga något annat än att det känns orättvist. Skickar dig en stor kram och tänker på dig.

Heloise, Boubo.. Det är väl rätt naturligt att vissa inlägg blir "ego" med tanke på att vi är människor och lever våra liv som innehåller rätt mk att bli ledsen och orolig och arg över ibland. Vart skulle man vända sig om inte till sina vänner. Här bland tanterna är man bland vänner, kanske inte som IRL-vänner, men ändå, tänk vilket stöd och vilken empati man möter här.
    Stor kram !!

Sonja, kram
    Diz, kram!

• Heloise

Nu ska jag ha uppsatsmöte med min grupp, där alla har barn och dessutom fick de barn samtidigt och de gick i samma klass *suck*. Det hjälper ju inte att de är skitsmarta heller och får mig att framstå som korkade Berta, med det är ju inte deras fel! De är verkligen supertrevliga och roliga!

• Im yours

Tittar in och säger hej! Har fått en el flera råttor som gäster i mitt hem. Då den/de varken betalar hyra, samt saknar bordskick och hyfs, har jag beordrat uppsägning med omedelbar verkan. Saneringsnämnden har även de försökt komma till tals med vederbörande, skickat ut betalningsförläggande till råttboet etc. Dock är det osäkert hur många av dem som har legitimt skäl att vistas i huset, men också vem som är ansvarig ägare till boet. Det verkar som att alla skyller på varann, och råttsläktingar från landet dyker hela tiden upp.

Saneringsnämnden beslutade idag, att alla som försöker komma in i min lägenhet balkongvägen och har svans Är skyldiga och att de därmed ska straffas med döden. Sålunda har råttgift placerats ut idag den 8 april 2010, vilket bör ge omedelbar effekt.

Ja, vad säger man; Jag bor dessutom på 2.a våningen.

Pantzer: Ojojoj, har den människan problem el problem?

Kram från tant Liz som just nu bara vill sova, efter den intensiva råttjakten natten innan. Extraextra kramar till de som behöver. Här finns ännu en axel att luta sig emot. ♥

• Aleta

Konstigt Panzer, liknar lite den där som ville bli vän med alla möjliga, men som skippade översättningen. Vad vill de? Hur anmäler man inlägg gästboken?

• Soldemor
    Panzerfaust skrev 2010-04-08 17:53:39 följande:
    Spana in rymdvaralsen som skrivit i min gästbok...
    Vem då? Hittar inget efter 1/3?
  • Soldemor

I morgon är det den STORA dagen för en liten katttjej...och häxan surtant! KL 06.30 skall vi vara på plats i Malmö för då börjar incheckningen till utställningen! Har ni vägarna förbi Malmö sådär helt apropå i morgon, så välkomna in på Europaporten, där utställningen är!

• Kjell Präst
    Aleta skrev 2010-04-08 21:29:22 följande:
    Konstigt Panzer, liknar lite den där som ville bli vän med alla möjliga, men som skippade översättningen. Vad vill de? Hur anmäler man inlägg gästboken?
    Man gör som i forumet, klickar på den lilla handen...
  • Cantaton

Det är nån som skriver om samma stråksajt i inlägg efter inlägg - oavsett vad som efterfrågas, typ...

Soldemor skrev 2010-04-09 12:50:14 följande:
    Av vad?
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången