• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • dfk

Cantaton, där är du! Hoppas att du snart blir riktigt kry. Otäcka saker man kan få.

Hoppas att utbildningen är bra Soldemor! Kul att få förkovra sig lite.

Åh, här hemma har vi också läsning högt i kurs, många böcker passerar hemma hos oss!Det är faktiskt bara maken som har svårt att läsa böcker.

Sonja, kul att du är tillbaka igen! Grattis i efterskott!

• Villemoa

Cantaton: fy vad jobbigt! Hoppas du får klarhet i vad det är och att du blir bättre snart!

• passionsblomman

Heloise, ja jag hörde om den där skrik-grejen när jag läste teckenspråk. Det är hur intressant som helst! Döva barn jollrar på teckenspråk btw.

Och du, tjejen. HEJJA med bort cigaretterna! HEJJA HEJJA HEJJA!
    Jag förstår att det måste vara så skitjobbigt, men jag gissar att du tänkt dig att sluta under en graviditet hur som helst och då är det nog klokt att ta det redan nu. Då har abstinensen försvunnit innan alla andra grejer dyker upp...

• Bobou

Hej mina kära tanter!

Längesedan jag skrev i tråden... har varit en låg period för mig. Men jag blev glad när jag läste om böckerna och blompojkens läsning. :) Väckte fina minnen om hur mycket jag själv älskade Narniaböckerna när jag var liten...!

Cantaton, hoppas verkligen att du snart känner dig bättre. Jag tror att du haft alldeles för mycket på en gång i ditt liv, och att tiden kommer att vara läkande för dig.

Sonja, grattis i efterskott! Och bruttan, vad spännande det är att följa grodans utveckling!

Kramar till alla!

• Cantaton

Ni är så fina. Pappas sambo (undersköterska) tror att det kan vara stressframkallad magkatarr - eftersom det inte blir några utslag på prover och röntgen. Så tillsammans med en kompis ska jag promenera bort till Apoteket och köpa något receptfritt mot det och se om det hjälper. Många av symptomen stämmer.

Är lite frustrerande att jag mår sämre idag än de dagar jag var på sjukhus. Men på sjukhuset fick jag inte äta eller dricka något, så det kan ju spela in...

• Heloise
    Sonja68 skrev 2010-04-07 08:36:05 följande:
    Det där har jag också läst om, jätteintressant!Undrar om våra skrek på ryska eller svenska eftersom vi pratar både och... Men jag tror de skrek mest på ryska faktiskt. Det är vårt "hemmaspråk".
    Ja jag tänkte oxå på det, Elsas mamma och pappa pratar ju bara engelska hemma, eftersom det är "deras" språk, men H pratar bara svenska med Elsa och S engelska med henne. Hon gråter väl på svengelska
  • dfk

Välkommen tillbaka Bobou!

Har jobbat först på ena jobbet, sen på andra jobbet, tränat och nu är jag hemma igen... Idag blir det middag a lá rester i frysen.

Mitt godissug blev för starkt när jag kom hem, nallade några godisar ur dotterns påskägg. Hoppas hon inte märker nåt, usch så hemskt, men sånt gör väl inte ni tanter?

Nu ska jag kolla på möbler på blocket.
    Vi "ses" imorgon igen!

• TinkerBelle

Hej alla tanter,

här kommer massor av bamse kramar till er alla!

Har haft en relativt bra påsk. Önskar dock att det var mera sol, att våren kom snabbare och att det blir varmt ute NU!!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången