• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

Kan inte läsa länken, tyvärr.

passionsblomman skrev 2010-04-12 16:30:08 följande:
    Åååååh fy fan fy fan fy fan..... www.svd.se/nyheter/inrikes/baby-svart-skadad-...
    Inte blev jag änka i går (men han ska ju åka hem också!). Maken landade tryggt i USA och det enda han var lite missnöjd över var att han erbjudit sig att köra när de kom fram, de åkte ju "bizznizzclass" och hade gratis dricka!

I ren nervositet (får ju skylla på det) beställde jag böcker på nätet igår. 3 "biblar" om rosor för nästan 1000kr. Men det är ju så mysigt att sitta och bläddra i och drömma om!!

Nu ska jag passa på att handla sådant som kräver bil, det är så sällan jag har bil i Jkpg. Och så ska jag ringa hem till barnen misnt 3 gånger varje kväll. Fast på onsdag åker jag hem och jobbar i Linköping istället.

Ha det!
  • passionsblomman

Didis, skönt att du inte är änka...

Länken är till svd artikel om en papap som körde på sitt 15 månader gamla barn som gick ut bakom bilen när han körde ut ur carporten. Barnet är allvarligt skadat. Jag får nästan panik bara jag tänker på hur man skulle må....

• MittiPrickBrud

didis, skönt att du inte blev änka!
    I´m yours, det du jagar vågar jag inte ens tänka på, det har jag fobi mot, blir yr bara jag läser ordet... Riktig fobi faktiskt, inte kul alls. hOpppas du blir av med eländet Bums!
    Passion, jag förstår att du blir ledsen över sånt, ibland orkar man inte ta in allt elände.

Igår kunde jag av ngn anledning inte komma åt mina trådar.. jättekonstigt. Tur att det ordnat sig nu.

Stor kram till alla tanter!

• Fjällbruttan

Blomman, artikeln är hemsk, hoppas det går bra för alla inblandade!!

Didis, skönt att du är fru fortfarande! Barnen brukar garva och säga att nu får mamma sina porrtidningar när växtkatolgerna kommer
    Underbart med rosenböcker!!

Råttor har jag inte haft inne, men små äckliga möss... även de racade in via balkongen
    Och en liten rackare kom upp via ett gammalt rör som gick från källaren upp till andra våningen!! Men se den fick på moppo för maken fyllde halva röret med fogskum

Fällor med godis (kletigt) eller russin ska visst vara bäst, har just läst en artikel om det.

Grodan har fått vräkningsbeslut, fastställt till onsdag om inte den flyttar frivilligt innan dess... kan vara risk för det

• Im yours

Hej mina söta vänner. Jag tror faktiskt att råttgiftet gjort sitt, har inte öppnat förrådsdörren ännu. Men det äckliga prasslandet har tystnat. Hmmmm ...... jag ska flytta, m inte riktigt ännu. Mittiprick och Dfk ni har så rätt o Bruttan bra att veta vad som gäller i råttfällor.

Min minsting har nu bestämt sig för att flytta upp till Umeå, o fortsätta plugga vid universitetet. Först ett naturvetenskapligt basår för att få den rätta matte- och fysikbehöhrigheten, sedan blir det data i 4 år.

Han flyttar upp i sommar, det känns redan konstigt tomt på nått sätt. Men jag är så stolt över att han planerat in ett par år till på skolbänken .............. med chans på ett bra jobb.
    Oj, vad tiden med barn i huset har gått fort!!!♥

Fjälbruttan; Vad spännande, kan man få bli nån sorts cybermoster?

Trött, trött är jag nu. Kramar

• Im yours

Förresten, jag har ett par sååååååååååå snygga skor i storlek 36 till den som vill ha. Köpte dem från Forever21-sajten, o de var för små. Skickar gärna ett paket

• Aleta

Passionsblomman, vilket hemskt öde, att köra på sitt eget barn. Det hände en före detta granne som jag hade när jag bodde i en annan stad. Mannen körde ihjäl sitt barnbarn med traktorn. De flyttade ifrån gården, det är nog svårt att någonsin förlåta sig själv även fast det är en olycka.

I'm yours, vi hade en massa små möss som kom ut nattetid och gnagde på barnens gosedjur, ända tills vi skaffade katt. Nu är det lugnt på den fronten åtminstone! Hoppas du får hjälp att få bort dem, urk.

Didis, skönt att det gick bra, jag brukar också noja så fort det är flygresor inblandade.

Fjällbruttan - vad spännande!!!

• MittiPrickBrud

Jag har storlek 36!
    Im yours skrev 2010-04-12 21:15:25 följande:

Förresten, jag har ett par sååååååååååå snygga skor i storlek 36 till den som vill ha. Köpte dem från Forever21-sajten, o de var för små. Skickar gärna ett paket
  • passionsblomman

Hihi, jag med!

MittiPrickBrud skrev 2010-04-12 21:28:24 följande:
    Jag har storlek 36!Im yours skrev 2010-04-12 21:15:25 följande:
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången