• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Fjällbruttan

Vilka drömmar ni har
    Själv brukar jag mest ha helsjuka drömmar när jäg är gravid...
    Med första barnet drömde jag att jag sålde HANDELDSVAPEN (nope, inga pistoler här inte!!) i sydafrikanska armén
    Tror jag läste för många deckare...

Denna gång har jag varit så  mörkrädd efter sjuka drömma så vi måste ha lampan tänd i hallen för att jag ska kunna gå på toa....

I övrigt en total skitdag förutom en timme med mellandottern....
    denna dag hade jag kunnat slippa....

• Sonja68

Halli-hallå!
    Idag har vi strålande sol och snön smälter.
    Lilla K har varit på sitt första kalas, utan oss eller storasyster alltså, alldeles själv hos en dagiskompis.
    T och maken skickade jag iväg till en slalomanläggning 12 mil härifrån. Förmodligen sista slalomdagen för denna säsong för oss.
    Om vi inte åker till Levi nästa helg förstås.
    Håller på och kokar renköttsoppa.
    Och sorterar tvätt.
    Ha en bra dag!

• didis

Hur har det gått Blomman?? Jag har inte varit här på några dagar eftersom jag har umgåtts med maken.

Idag är nämligen dagen då jag sannolikt bli änka... jag är skittjafsig men jätterädd och det bara för att maken befinner sig över Atlanten just nu på väg till Chicago. Minst 10 gånger har jag kollat nyheterna så det inte rapporteras om flygplanshaverier (jag är flygrädd själv).

Förhoppningsvis hör han av sig när de landar i Chicago, sedan ska de flyga till Minneappois i kväll och på tisdag till Ottawa. Tyvärr hinner de nog inte ser mycker mer än flygplatserna skulle jag tror, schemat är väldigt tajt.

Blä vad less jag blir på mig själv!!

• dfk

Didis! Det är jobbigt att vara sådär orolig, men du ska se att han ringer dig snart! Kram!

Har varit ute i solen och läst Amelia, så skönt!!! Har inte gjort det jag skulle dock. Så nu är det ostädat och rörigt hemma...

• Im yours

Hej, hej
    Har haft en råtta springande i lägh, o om man inte vågar sova så drömmer man inte;-(

Annars är allt oki, lite ömma hand- och fotleder bara.

Bobou; BMI på 19 låter lite vännen. Du kan ju strosa mer än powergå, så får du frisk luft o rosiga kinder. Låter tokjobbigt med allergi, bara att handla mat måste vara komplicerat. Jag tål allt, förutom överspända människor

Heloise; En man som får en att skratta så där, är guld värd. Ni är så fina ihop, jodå jag har sett bröllopsfotona

Passion; Jag ser knappt på nått på tv, blir webbprogram ibland. Men jag har sett klippen från Talang, och en del är definitivt sjönsångare. När jag hörde han Stephen Hansen, nått sånt; Tänkte jag, han skulle platsa på mitt bröllop. Hmmmm sångkategorin alltså.

Sonja; Nog är det härligt då våren är på väg!!!!

Didis; Din kära man ringer nog snart.

Fjällbruttan; Sköt om dig och grodan ♥

Kramar i massor ..... nu ska här mysas med blåbärste, modeblaskor och favvomusik.

Vi hörs!!!

• Im yours

Välkommen hem Fjosok, o hur var det på Mallis då?

• Im yours

Välkommen hem Fjosok, o hur var det på Mallis då?

• dfk

Im yours, hoppas att råtteländena snart flyttar ut! Klarar du att vara kvar i lägenheten? Modiga människa! Jag skulle ha flyttat ut tills råttan var utrotad!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången