• Im yours

Tantvarning för 7:e gången

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Här är det full rulle. Finns det en kopp te till mig tro.

Bruttan; Tänker på er, förlorade min mamma redan 1983. Lyssnade på "Allt blir bra mamma med Carola". Vilken fin text!!!!

Blomman; Du har åstadkommit jättemycket även det sista halvåret. Vet hur det är då känslorna gungar fram och tillbaka. Om du orkar så skriv tankar o händelser, ett bra sätt att terappta sig själv lite och att hitta tillbaka till sig själv.

Cantaton; Jösses, säger det igen; Du är superduktig!!

Aleta; Vad kul m nya erfarenheter, o nu vet jag oxå en som är med i mensa.

Heloise; Det nummret av Amelia ska inhandlas av mig. Vad härligt att ni vill vara med.

Sonja; Välkommen hem från Öster.

Thinker; Vilken story den byn har att skrävla om. Tur att alla klarade sig från skador.

Frulle; Ska tänka på dig, och som sagt; Härligt att du kan göra operationen. Blir det Akademikliniken, el? Kramar.

Solde; Vilket gött jobb du har!
    Till alla jag inte nämnt men hela tiden tänker på, Massor av kramizar. / Liz

• Im yours

Godmorgon! Har sovit som en björn de två senaste nätterna.

Cantaton; Superduktig just det Tänk på allt du lyckats med bara under det senaste halvåret. Så vet du att du borde köpa tulpaner till dig själv redan idag Jobbar du med mer än sång på bröllop, tänkte på din ide till banner?

Aleta; Det går bra med manuset, redovisade igår. Jobba, jobba, jobba på lyder hejjaramsan. Då jag började tycktes ett års manusskrivande som låååååååååååååååååångt. Nu känns det alldeles för snabbt, bara att komma underfund med dramalogin är ett hästjobb. Men det är jättekuuuuuuuuuul, o jag kommer att ha det som mitt, tills dess att jag är typ minst 99% nöjd.

Soldemor; Jag visste att det var snart, håller alla tummar för dig.

Igår slog jag på tv då jag kom hem, å tänkte den där karln känner jag igen. Var sjutton ...... osv. Robin kom på det, det var dotterns chef. Hon är konditor och jobbar på ett bageri i Ö-vik, o programmet Lyxfällan hade hamnat där för att hjälpa nån tjej m sysselsättning.

Sjasar undan alla baciller, och vill oxå vara med i sällskapet gråterskorna till och från.

Kramar till alla!!!!

• Im yours

Aleta; Hoppas allt blir bra, tänker på er ♥

• Im yours

Hej på er underbara människor! Ang barn, vi gör så gott vi kan allihop. Mina ungar är ju vuxna, och självgående nu..... men nog brakade h-t lös hos oss ibland

Jag är dunderförskyld, ont överallt och så trött. Undrar om jag inte har en släng av magkatarr, har aldrig vart m om det förut. Vet nån om man kan köpa medicin receptfritt. Det är bra konstigt, då jag började känna mig dålig ................ ringde Lasse från Gbg och hade samma symptom.

Trots det är jag lycklig som ett barn på julafton ..... har köpt en splittny skinande laptop. Dessutom har jag bokat tid hos optiker, behöver nya läsglasögon. Efter det är det bara tandläkarbesöket kvar på min att göra- saker.

Jag skulle oxå börjat på VV i måndags, men ska krya på mig lite först. Tycker oxå att det nya programmet verkar spännande.

Fick en idé om att jag skulle sy en brudklänning inatt då jag satt o surfade på nätet. Kollade på tyger osv, o kom fram till att det inte lönade sig. Beställde iaf mönster för kommande dock- o barbiekläder till älskade lilla Smilla. Hittade den här "boleron" på lightinthebox, blev lite kär.

www.lightinthebox.com/Long-Sleeves-Organza-Bridal-Jacket---Wedding-Wrap--WSM0404-_p64946.html

Nu ska jag kolla film; Its complicated m Meryl Streep.

Kramar om alla.

• Im yours
    Får jag låna birkenstock-repliken av dig?
  • Im yours

Kul med sådan kreativitet fjosok. Undrar en sak, vadan detta intresse för rysh och pysh?

Cantaton; Nu har även jag sett och spanat in din "banner". Snygg som bara den, bra jobbat. Hoppas, hoppas att de slitsamma första åren som egen företagare betalar sig. Jag skulle vilja rösta på dig som årets kvinnliga företagare. Undrar var man kan nominera till den?

Var kan man frysa in t.ex hyresinbetalningar om man kommer i klammeri m sitt hyresbolag? Är rätt säker på att det finns något sådant ställe.

Sonja; Jag blev så sugen på att åka skridskor då du skrev om er dag i Moskva. Är förmodligen mer lik en elefant på is nuförtiden, m gud så roligt det var en gång i tiden. Vi bodde bara 50 m från skridskobanan då jag växte upp, och jag bodde verkligen på isen under alla väderlekar Var in på en sajt som säljer skridskor etc, o rådfrågade ang passande modeller.

Jag sitter och skriver på mitt filmmanus, som ändrat riktning igen, haha. Min handledare bör ha fått små gråa hår vid det här laget. Är även rejält snuvig och snorig, så honingsburken står i närheten.

Apropå hus, så är jag himla sugen på att bygga ett alldeles nytt hus, gärna med både tornrum och punchveranda. Det vore helt magiskt att få flytta in i nått där ingen huserat förut.

Andra barnbarnets ankomst kommer allt närmare, och jag längtar så. Den 17 feb är det sagt ....... Smillas ljuvliga närvaro får det att spritta i kroppen av lycka hela tiden. Nu kan jag börja köpa kläder i storl 92, vilket gör mitt fashionista-alter ego supernöjd. Hittade t.ex till Linusoch Lotta-sajten........

Till alla sköna tanter vill jag utdela härliga tulpanbuketter. Må så gott!! / Liz

• Im yours

Cantaton; Jag ska kunna pitcha mitt manus, typ juni-månad. Sedan kommer scenografi, ljus, ljud, casting och så den muntra uppgiften att sälja in det hela Jag har lite flyt och har redan några intressenter, alltså till en självupplevd grej. Har verkligen tvekat, därför har jag oxå avsatt mycket tid till andra idéer. Tvekar lite ang att bara sälja manuset, o låta det försvinna i ett filmbolags intressen. Eller att vara med hela vägen.
    Det finns ett stort intresse för det vi som går kursen åstadkommmer, inom svensk film handlar det om att komma med något nytt. Förståsigpåare menar att flertalet svenska filmproduktioner borde fått stanna på skrivbordet el i papperskorgen. Så full backning finns, vitsen är oxå att vi ska lära oss själva hantverket, dramaturlogin från grunden.

Fjosok; I see ............... så du har inget intresse för nyproduktion. Jag syr inte längre m är så in i bomben betuttad av couture. Jag ska lära mig göra sånna där tygrosor som du visar i galleriet. Själv fläskar jag inte på m så mycket ryshigheter i mina egna outfits, m tycker den här klänningen är tjusig.

www.shopindream.com/product-7760.html

Solde; Tja, den gode Rickard är mer el mindre singel så

• Im yours

Lycka till blomman, håller alla tummar!!! Kramar

• Im yours

Diz; De är fina allihop, m jag skulle välja numero 2. Den med axelband. Jag har ju läst om sidan i en annan tråd, känner mig lite skeptisk mot företaget. Varför - jag vet inte. Tänker oxå att det vore bra med snörning i ryggen, så man kan justera till perfekt passform. Men, men .......... just nu lutar det åt en tealong klänning för mig. Kan tänkas att jag tar med mig tygrosorna från klänningen jag visade o använder dem till min tilltänkta klänning.

Usch vad tråkigt då folk dör ....... kramar om de inblandade.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången