• lecaroline

23 Maj 2009

Halloj!

Jag tyckte att vi var en hel del som gifter oss den 23 maj 2009. Är det fel att ha en egen tråd kanske?

Vore skoj att kunna följas åt den tiden som är kvar, lite nedräkning och hålla koll på varandra. Vad tycker ni?
    Vi fortsätter här...

• Svar på tråden 23 Maj 2009
  • GladaEmma

Ojojoj, späckat schema.

Vi käkar frukost ihop (kompis som gör hår och smink) kl 9.30 och sen åker vi ut till lokalen och kyrkan (bredvid varandra) runt 13 och fotograferar. Sen är vigseln 15.

• lecaroline

men efter vigseln kan man ju slappna av och jag tänker festa till långt in på natten Sova för man göra senare

• GladaEmma

Sant sant!!! Vi kommer iofs bara precis åka hem, byta om och hämta väskorna - sen blir det bröllopsresa för vår del. Lyfter från Kastrup 06 på söndagen =)

• lecaroline

Ååå vad kul! Vart bär det av?

• GladaEmma

Samos, två veckor =) Ska bli sååå skönt!

• lecaroline

Aaaaa där har jag varit.. Nästan det enda stället runt medelhavet som jag besökt om man inte räknar med mitt älskade frankrike

• GladaEmma

nu har jag hämtat min klänning - älskar den, hur underbar som helst =)

• foma09

Så kul att hämta klänningen. Min är uppsydd för rätt skor nu men jag måste dit och hämta den och prova igen....Tänk sedan då man har frisyr och make också....Guuud så vackra vi ska bli.:)

• GladaEmma

Ja det kommer bli hur härligt som helst! Det var en underbar känsla att ta den med hem - det blev liksom verklighet nu på nått sätt

• Hemlig2009

Idag har jag hämtat det nya halsbandet som jag låtit trä (sötvattenspärlor) och lämnat in våra ringar för putsning. Kommer också göra chokladkolan ikväll till våra favouraskar så jag kan packa in dem i folie imorgon. Sedan ska jag fästa inlagorn i vigselprogrammen och skriva ut festprogrammen under helgen. Hoppas hinna göra alla askarna också, dvs stoppa i foliepaketen och knyta rosetten. Drömmen vore att vara färdig med allt pyssel på söndag kväll och bara njuta nästa vecka!

Klänningen hänger här färdig och skorna klackade jag om idag.

• lolca

och jag är irriterad på det tryckeri vi har använt. våra festprogram kom tillbaka i ett alldeles för tjockt papper. Så de vecklar upp sig... Festprogrammen har vi tänkt använda som placeringskort dessutom..

dagens I-landsproblem jag vet.. Men jag är sur!

• Scalibregma

Är det bara jag som blir mer o mer nervös för att jag inte är stressad?? Känner mig lugn som en filbunke och tycker att ajag kommit ihåg allt, men lugnet skrämmer mig.. Tips på småsaker man kan ha glömt bort helt??

Svar på tråden 23 Maj 2009