• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Fru Henax

Tjohooooo! Här loggar man in för första gången på eeeviiigheter... och vad ser man?!?! BEBISEN är här!!! Grattis, grattis, grattis Fru Någongång!!! Så mysigt! Trådens bebis nummer två om jag räknar rätt?! Fast Onaka Pompoms guldklimp kanske är så stor nu att hon inte räknas som bebis längre?! Hmmm... bebistermer är inte min grej!

Hoppas alla har det alldeles fantastiskt bra och att ni alla har haft en riktigt fin påsk!!! KRAM!

• Originalrosen

Grattis till det nya lilla livet och vad skönt att allt gick bra!

Fru Henax?! Kan inte låta bli att kramas lite extra länge. Härligt att se dig igen!

• LKU

Fru Någongång.

Grattis Grattis Grattis!!! Åh va härligt att höra att allt gick bra (även om förlossningen var lång och jobbig, du kan känna dig STOLT tjejen!!) och va fint med Tilde, underbart namn
    Stora kramar

Henax
    Se på f-n, det var inte i går!!!
    Puss på dig söta flickan

Instämmer med Fru Henax, hoppas ni alla haft en bra påsk.

Kramar i massor

• Originalrosen

*bjuder LKU på kaffe*

Godmorgon, gummar! Är du uppe med tuppen? Känn inte efter ännu hur det är att vakna så tidigt, bara va' en stund och morna dig.

Ha' det gött idag!

• LKU

Rosen

*sätter mig ner och börjar sörpla lite java*

Tusen tack vännen, det satt fint! Lite segt idag, näe inte uppe med tuppen i dag. Ledig
    Hoppas du har en bra dag Kram

• Cantaton

Skönt att vara ledig. Själv har jag sovmorgon Börjar 11. Dessutom somnade jag med kläderna på 21.40 igår - det visar väl hur mkt sömn jag behöver. Vaknade visserligen en timma senare och gick upp för att göra mig "inattordning", packade maten i matlådor, sa gonatt till älsklingen och så... men sen somnade jag pladask igen. Sov till 7.20. Lyckades somna om igen. Vaknade 9 igen och gick upp.

Måste förbereda en presentation..

• love U

Grattis till Tilde, fru Någongång!!!!
    *kramar om fru Någongång och klappar Tilde lite lätt på huvudet för att inte väcka henne*

Hoppas att ni alla mår bra där ni är! Själv mår jag bra men sonen har haft nå`n magkörare så vi har varit hemma!

Tänkte på det här med tråden som snart läggs ner. Jag förstår om du inte vill starta en ny tråd, LKU. Aktiviteten har inte varit den mesta i den här tråden. MEN.... Jag känner iaf att det vore synd om tråden inte fortsatte! För jag tycker att det rä skönt att kunna gå in hit och titta till er ibland och skriva någon liten rad! Och om inte tråden finns så tappar jag all kontakt med er! Och det vill inte jag!
    Det är ju ingen som behöver känna sig pressad att skriva här. Man tittar in här när man har tid och ork.
    Och den stör ju egentligen ingen att tråden är här, eller??

LKU, om du inte vill öppna en ny tråd, är det någon annan som vill?

*håller en tumme för att LKU iaf tänker över att öppna en ny tråd*

Vi har bara några dagar på oss nu, så tänk snabbt!!

KRAMMMMMMMMMMM

• LKU

love U

Förstår helt och hållet din synpunkt love U, jag håller helt med, även om tråden varit vääääldigt "seg" senaste månaderna så ja, det känns lite mysigt att kunna gå in och skriva lite ibland ändå och "titta till er" (lånar love U:s uttryck)

Jag vet heller inte hur mycket tid och möjlighet jag själv kommer att ha att gå in närmsta tiden eftersom jag har en flytt att tänka på, kommer lämna Göteborg efter 10 år och flytta till Gävle så det är en hel del att greja och fixa med nu eftersom jag flyttar vid valborg. Har inte jobb och lägenhet klart ännu i Gävle men försöker ha is i magen och hoppas det ordnar sig. Är i känslomässigt kaos inför alla förändringar just nu och mår verkligen upp och ner men försöker behålla fokus och lugn och ta en sak i taget. Men största utmaningen är helt klart att ACCEPTERA förändringar

Men okej, angående tråden, jag kan starta upp en ny tråd ändå så det finns en tråd och sen kan alla som vill och känner för det, hänga på! Så gör vi, så fortsätter vi som vanligt, man kikar in när man vill och orkar. Men om jag inte är så aktiv så vet ni vad det beror på.

Kramar, LKU

P.S. Tack love U för ditt inlägg, bra skrivet!

• love U

Nu känner jag mig lite dum här!!!!!

LKU: Du får absolut inte känna dig tvingad att starta en ny tråd!!!! För det var inte min mening!!!!
    Jag hoppas att du gör det för att du känner att du vill!

Och självklart så är man väl inne på tråden så mycket som man själv vill och orkar! Som sagt.... Ingen är ju tvingad att vara där, även om man startar tråden!!

Så tänk igenom saken , gumman. Du har ju några dagar på dig!!

Kram

• Princessdiamond

ojdå..
    hade ingen aning om att du skall lämna stan LKU
    vad trist.. men hoppas allt blir till det bästa för er!!

kram

• Fru någongång.

Nu ligger en bild på lilla Tilde uppe i mitt galleri.

Hoppas ni alla mår bra.

kramar..

skriver mera en annan dag nu skall jag vila.

• LKU

love U

Nej, nej, nej gumman, oj lät det som att jag tog på mig det av press!!! Så var det INTE!! Jag tackade dig för jag tycker det var bra att du tog tag i detta och jag känner ju likadant att det är skönt att kika in lite nu och då, så det är verkligen nemas problemas, men däremot ville jag understryka att jag kanske inte kommer ha tid/ork vara så aktiv närmsta veckorna eftersom jag har jättemycket runtomkring mig nu. Åh söta lilla love U, hoppas du förstår hur jag menar nu Massa puss till dig. Jag tog INTE illa upp på något sätt vännen.
    *springer fram och kramar om*

Princess
    Ja, alltså JAG kommer flytta från stan. Känns jättesorgligt och hemskt nervöst och läskigt men ibland måste man göra en rejäl nystart för att komma vidare i livet. Allting känns så förbannat jobbigt och tungt så ibland är förändring nödvändig. Tack för din omtanke gumman! Hoppas allt bra med dig KRAM

• LKU

Fru Någongång
    Vilken söt liten gosig flicka! Roligt att du la upp en bild.
    Vila och bara ha det bra nu vännen.
    Massa kramar

Fick ett sånt underbart sött kort av min kompis som fick barn i december, hmm, ska fråga om det är ok att lägga upp på bloggen för hon, lilla Elsa, är sååå söt

• love U

Ok, LKU!! Skönt att vi förstår varandra nu!! Hahaha

*rusar till fru Någongångs sida för att kika på den lilla*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08