• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Originalrosen

LKU,
    Hoppsan, jag försöker ju hitta trevliga trådar men har liksom inte riktigt kommit igång - kul att se gamla godingar här inne! *flinar*

Maken gör just tea med smörgås, stönar över sin onda nacke (och han brukar inte klaga om sådana världsliga saker) och vovven äter grisöra.

En vanlig kväll i rosens sken...nej, brasans sken menar jag.

• Originalrosen

Cantaton,
    7 år i rad, det är imponerande! Blev ju sugen redan förra året när du berättade men nu - inser att jag verkligen missat något. Kan man önska bort 25 år av livet och att det går att börja om? Mer musik, mindre jobb och mer glädje? Lite som filmen "Sliding doors"...

• Originalrosen

Nehepp, dags att slumra in. Ska bara titta på de sista minutrarna på CSI och sedan väntar kudden. Suss gott, tjejer!

• Originalrosen

Men anne, vart i herrans namn befinner du dig i världen?

Själva har vi dålig uppkoppling på landet och det gör ju att man inte orkar gå online där - men får då iofs en massa annat gjort.

• Cantaton

Det är väl aldrig försent? Det finns en vuxenavdelning i Taizé, och det finns en by i närheten där man kan bo som hel familj också (med barnpassning och allt).

Musik finns ju en hel del av i mitt liv, men jag skulle nog också behöva dra ner på det där jobbandet - även om jag redan minskat det markant. Men jag tror att de jobb och de andra åtaganden jag avsagt mig senaste halvåret nästan vägs upp av den ökade arbetsbelastningen i skolan den här terminen, så jag vet inte om jag fick det så mkt lugnare ändå.

"Sliding doors" har jag inte sett.

Kram på dej

Originalrosen skrev 2008-03-05 23:04:38 följande:
    Cantaton,7 år i rad, det är imponerande! Blev ju sugen redan förra året när du berättade men nu - inser att jag verkligen missat något. Kan man önska bort 25 år av livet och att det går att börja om? Mer musik, mindre jobb och mer glädje? Lite som filmen "Sliding doors"...
  • Princessdiamond

cantaton

du kan väl packa ner mig i en väska och låte mig följa med??

• anne på grönkulla

Skulle du bra gärna vilja veta! Inte i samma tidszon som Sverige, iallafall, det lovar jag. Sååå morgonpigg är jag INTE.

Originalrosen skrev 2008-03-06 07:02:19 följande:
    Men anne, vart i herrans namn befinner du dig i världen?Själva har vi dålig uppkoppling på landet och det gör ju att man inte orkar gå online där - men får då iofs en massa annat gjort.
  • Cantaton

Väska i bagageutrymmet är nog inte så skönt. Då ser jag hellre att du åker som passagerar på ett av bussens säten och har kul med oss andra som sjunger, spelar spel, knyter vänskapsband, tittar på film, pratar och stojar Bussresan är lång vettu. 28h i ett bagageutrymme lär inte vara särskilt smickrande.

Princessdiamond skrev 2008-03-06 12:38:00 följande:
    cantatondu kan väl packa ner mig i en väska och låte mig följa med??
Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08