Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Hej alla rara flickor!!
Hoppas att ni alla hittar hit nu så vi kan fortsätta småprata, skoja, stötta, tipsa och diskutera allt mellan himmel och jord som vanligt!!
Kramar
Bra initiativ! Nystart inför 2008! Kramis
Cantaton
Härligt att se dig söta flickan Stor kram tillbaka!
Hittat er!
nu e jag här
Hej vänner!
Äntligen finns jag hos er igen! Jag utgår ifrån att jag varit efterlängtad!
Har haft en sån sjukt stressig höst med en himla massa resor, så bara tanken på att sätta mig framför datorn när jag kommit hem har fått ögonen att gå i kors. Men nu har jag fått vila lite under julen och är redo för ett nytt år!
Har jobbat idag och eftersom det är helt dött här och egentligen ingen idé att börja på nåt när man ska vara borta en vecka till, så har jag spenderat hela (och då menar jag HELA) dagen till att rensa min inbox. Det fanns liiiiite mail i den som jag kunde kasta!
Nu ska jag gå på ledighet igen och fira nyår. Det görs genom att jag, maken och 3 andra kompisar åker ner till en fjärde kompis och hennes man i Luxemburg och firar där. Åker imorgon bitti, ska bli hur kul som helst!
Sen den 7:e börjar jobbet på allvar igen, med en ny resa direkt! Den 9:e åker jag nämligen till Montenegro. Men sen ska det förhoppningsvis vara lugnt på resfronten nån månad eller så (kan man ju hoppas
).
Nä, nu ska jag nog ta och läsa igenom ett papper innan jag går för dagen. Gissar att jag inte kommer titta in här nåt mer i år, så jag passar på att önska alla ett riktigt gott nytt år!
Kram kram
anne och Princess
Gott att ni hittat hit tjejer!!
Kram!
Eurolady
SJÄLVKLART är du vansinnigt efterlängtad!!!!
*jublar och springer fram och kastar mig om halsen på Eurobaben och pussar och kramar för allt vad jag är värd*
Har full förståelse för att du ej orkat kika in så mycket, hör att du haft fullspäckad höst och tja, tråden har varit lite loj faktiskt så vi har nog haft fullt upp allihopa Hur som helst, roligt att höra från dig! Låter superskoj att åka till Luxemburg och fira nyår med maken och kompisar
Passar också på att önska dig ett riktigt Gott Nytt 2008 min kära vän! Hoppas på att vi hörs nästa år då
Ha det toppen flickan men var rädd om dig och flyg försiktigt
Massor av kramar
gör väl som vanligt och lägger in den gamla länken
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2531473.html
Hej hej allihopa o särskilt Eurolady som vi inte sett på ett tag!
Jag har fortfarande maken o mamsen på besök o vi shoppar vilt på dagarna o solar mellan varven - inte dumt alltså.
Hej hej tjejer!
Ville bara säga att även jag har hittat hit! *kramar om alla*