Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
eurolady :) låter som en underbar nyårshelg.. själv var jag så trött efter 12 så jag ville åka hem. men eftersom vi skulle åka tillsammans så stannade vi en stund till. men sen fanns det ingen taxi och nattbussen var försenad... slutade med att vi låg i säng vid 4.30 på morgonen.. lagom gring gravid dagen efter.. men det var trevlig under middagen iaf :)
lite jobb denna vecka och tror tt min huvudvärk berott/beror på spända muskler i nacke och bakhuvud. det knastrar och har sig där..
idag köpte vi vagn :) blev en brio happy iaf till slut. rejäla hjul och ordentlig liggdel. var länge inne på de trendiga cityvagnarna med mindre hjul fram men är osäker på hur dom fungerar i terräng och snö..
www.babyproffsen.se/katalog/2007/pdf/12.pdf
denna blev det. men brun liggdel. tyg till sittdel beställer vi senare..
hoppas alla har det bra på det nya året ..
kram på er
hur är det med alla?
Stressigt. Imorgon lunch ska B-uppsatsen lämnas in. Vi jobbar frenetiskt på diskussionskapitlet just nu!
Men annars är det bra Än så länge gillar jag 2008. Tror jag är mer kär än tidigare (konstigt nog?) och har kommit igång med sund kosthållning o mer regelbunden träning igen. Får väl se hur länge det håller i sig bara..
Själv?
kan ni hjälpa mig?
jag har fått ett meddelande i min inkorg (inte gb!) men det går inte att svara..
jag fattar ingenting o.O
princess.. ingen aning, men det kanske bara var tillfälligt fel?
Idag har jag varit hos läkaren som sjukskrev mig fram till förlossningen. bara 6 eller 10 veckor kvar nu.. så det känns jätteskönt att bara få gå hemma och ta det lungt och njuta lite av magen också :)
fru någongång
jisses vad fort tiden går!!
Hej alla underbara!!
Hur är det med er???
Här är allt ganska ok. Dottern har halsfluss men har fått penicillin så det är på bättringsvägen!
Imorgon ska jag på Kick off med jobbet. Vi ska gå på Norra Brunn och äta god mat och lyssna på ROLIG stand up! Ska verkligen bli superkul!
Annars händer inte så himla mycket just nu.... Jo, iof... Jag ska ta körkort! Kämpar på som bara den! Pluggar och kör för fulla muggar!! Skitkul är det!
Puss och kram på er alla!!!!
love u
härligt med körkort! det kommer du klara galant
till skillnad från mig
annars är det bra här..
vi flyttar om en vecka!!!!!! :) jiiihuuuu
Love U : Kul att det går bra med körkortet. Skall väl ta tag i det ngn gång jag med :)
princess: Härligt med flytten, mycket att göra nu då antar jag, med packning och sånt
Själv är jag numera sjukskriven fram till förlossning. Känns fortfarande konstigt men man vänjer sig väl antar jag :) Men det närmar sig med stormsteg. mindre än 2 månader kvar..
Hoppas det är bra med er andra också.