Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Ja glad påsk!
Jag har precis fixat påskpresenter till syskonen, mamma och pojkvännen. Egentligen har jag ju inga pengar alls, men jag kunde inte låta bli. Jag älskar att ge bort presenter. Jag hade bara tänkt köpa ett påskägg till pojkvännen, men så råkade jag se ett jättesött nattlinne som var sååå min syster, så jag köpte det. Och då behövde jag ju köpa nåt till brorsan också. Och eftersom jag kommer att träffa dessa tre och mamma (samt mostrar med familjer) kändes det fel att inte ge något till mamma, så nu har jag 4 cellofanpaket på bordet - ihopbundna med godissnören
Min familj har traditionen att ha avokadogratäng på påskbordet, men mammas ugn är trasig, så jag ska ställa mig och göra den nu.
Är för övrigt nyfiken på om en viss liten bebis tittat fram. Om jag inte missminner mig var datum satt till förra veckan!?
Glad Påsk till er alla goa tjejer!
Idag ska vi åka till svågern med familj men både maken o dotra är sjuka så det blir nog inte så mkt firande.
KRAM på er
Åt galna förrätter igår till påskamiddagen. Fyra sorters äggrätter och inte en sillabit så långt ögat räckte. Det var jättegott, och idag blir det sill!
och vi firar inte ens påsk..
jaja, totalt oviktigt för min del och dessutom äter vi ju nästan inget av maten. ingen av oss äter sill, gubben är allergisk mot ägg och jag äter inte korv.. så sen är det bara köttbullarna kvar
nä, det kan kvitta..
bakade en kaka här hemma igår, det fick gå som påskfirande isf *s*
o vi frossade i lax o löjrom o sånt (eller vi hade buffe med familjen så jag valde ovanstående istället för äggen o sånt!)
Hej alla..
Jodå nu har den lilla tittat ut i onsdags 19/3 kl 22.46 så kom Tilde till världen. 3715 gram och 53 cm lång (har gödit henne bra i magen
)
Lång och jobbig förlossning, men så fort hon var ute försvann all smärta.
Hoppas ni alla mår bra.
kram
Stort, stort grattis!! En stor kicka
Bra jobbat! Njut nu
grattis till lillan!!!!
Grattis, vad kul!