• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Cantaton

Rosen, att du alltid är så morgonpigg Själv har jag fått mig en sovmorgon idag - tillsammans med M. Skönt. Nu ska vi fixa lite frukost innan vi viker tvätt och sedan åker till våra respektive skolor (eller ja, jag får väl allt lov att promenera den korta sträckan).

• Originalrosen

Hemma, har just ätit snabbmat; köttfärssås med bred pasta. Tänk så lätt det är att fräsa på lite lök, squash, paprika, tomater och färs. Tjoff! Blanda med nykokt pasta. Mums!

Drack ett glas vin till - inte illa en vanlig onsdag, det heller. (Fast det blir ju lite vin mest varannan dag i det här huset.)

• Originalrosen

Cantaton, du är inne på sista året nu, eller?

• Cantaton

Mmm, sista terminen.

Originalrosen skrev 2008-03-05 18:35:48 följande:
    Cantaton, du är inne på sista året nu, eller?
  • Originalrosen

Tänk - till sommaren är du klar! Blir det Taizé i sommar igen eller fick du tillräckligt förra sommaren?

• LKU

Oooooooooooooooooooooooooooooooooj, jösses kan inte tro att detta är sant!!! Tråden är levande igen

Rosen, tack söta söta du!!! The feeling is mutual ya know...haha jasså, först snarkar hunden (eller var det du?) och sedan maken... Här är det JAG som står för snarkningen kan jag erkänna

Eurolady gillade ditt nick-förslag till Fru Någongång, haha MammaNu, hur bra som helst Res försiktigt till Bryssel fina du

Love U
    My god, snacka om begåvning, förstår att du är stolt! Hoppas allt bra med dig och La Familia

Cantaton
    Mm, härligt att du snart är klar, men förstår att det är massor så här sista terminen. Kämpa på flickan!

anne
    Lät supergott med risotto, tack för bra mat-tips!! Hoppas uppkopplingen bättrar på sig därborta i långtbortistan

Megalånga, stora och varma kramar till alla rara flickor!!

• Cantaton

Ja, till sommaren är jag klar. Jag läser jobbannonser som bäst. Idag kom datumet upp för vår diplomering: 29 maj.

Åker som biträdande lägerchef med en grupp konfirmander till Taizé i sommar. Inte har jag fått nog av den platsen! Längtar dit. Har varit där sju somrar i rad - inte kan jag bryta trenden nu . Dessutom är det extra viktigt att jag (som "inventarie" vid det här laget...) åker med i år då båda busschaufförerna som brukar köra oss och prästen som brukar åka med får barn nu under våren/tidiga sommaren och inte kan följa med.

Originalrosen skrev 2008-03-05 19:15:18 följande:
    Tänk - till sommaren är du klar! Blir det Taizé i sommar igen eller fick du tillräckligt förra sommaren?
  • Cantaton

Tack Jag försöker! Försöker framför allt att ligga i fas - i förtid för att slippa känna stressen.

LKU skrev 2008-03-05 22:39:42 följande:
    CantatonMm, härligt att du snart är klar, men förstår att det är massor så här sista terminen. Kämpa på flickan!
  • Originalrosen

*håller tummarna för Annes uppkoppling*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08