• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Fru någongång.

hej hej :) kul att du är tillbaka. Dock tror jag tråden är på väg bort :( Men det kanske blir liv i luckan igen??

jag har iaf nu bara 2 veckor kvar om jag själv får bestämma när den lilla skall komma ut :) men jag har mina aningar om att den kommer tidigare. Men det är galet spännande och tillbringar dagarna med att fixa för bebben här hemma. det mesta är klart, vi skall hämta vagnen i helgen så sedan kan den komma :)

• Cantaton

Fru någongång, det är ju sååå spännande

Själv har jag hur mycket som helst att göra. Pluggar ju sista terminen nu, och de är inte nådiga med kraven de ställer på oss.

I tisdags var jag dock nere i Malmö och firade Carola 25 år som artist på Palladium. Det var en upplevelse.

Hoppas ni mår gott! Mångra kramar

• Originalrosen

Fru någongång - men roligt, kul och härligt! Stort grattis till blivande mamma.

Ser att Cantaton är ute och flänger med sitt musicerande - fu är allt bra härlig, du!

• Cantaton

Vet inte om jag flänger så mkt med musicerandet, inte just nu iaf. I Malmö sjöng jag inte, där var jag bara "åskådare" :) Men jag ska till Solna, Bromma och Tyresö och musicera om ett par veckor. Just nu är det typ relationsmarknadsföring (-skurs) för hela slanten.

• Cantaton

Ja, och att se er alla, faktiskt. Det är ju inte så ofta...

anne på grönkulla skrev 2008-02-29 10:00:05 följande:

ja, tråden har stannat lite, men det är såååå kul att se dig tillbaka rosen!
  • Princessdiamond

*kram på rosen*

om du vill göra smileysar så måste du göra en "näsa" på dem..
    glömmer alltid det själv.. : - ) såhär menade jag, fast utan mellanslag

• LKU

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla!!!

Oj oj oj, det finns några tappra som hänger kvar ändå!
    Va roligt, har själv inte varit inne på läääääänge
    Det är aningen (läs mycket) turbulent i mitt liv just nu så jag har inte den energin. Men ville ändå kika in och säga hej och blev SUPERGLAD att se dig Rosen Var har du varit hela mitt liv??? Hoppas allt bra med dig gumman.
    *kramas tillbaka*

Må så gott alla och sköt om er. *vinkar till ALLA*
    Tusen kramar
    LKU

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08