Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Hemma från landet. Där får man leva utan dator, vet ni - det går!
anne - ska genast leta reda på tråden om Egypten. Nu vaar det läääänge sedan jag var där men verkligen en resa som påverkade mig mycket.
Cantaton,
Tänkte på dig när det var Melodifestival.
Prinsess,
tack för tips med smilisar - fick faktiskt till en enda liiiten en. Får väl öva lite, vekrar ha tappat stinget.
LKU!
Du underbara, superrara och fantastiska människa! Vet du, vi ska till Sjömagasinet nästa helg!!
Blir glad bara av att se ditt nick.
Nämen, oj, har tråden levt upp igen! Vad kul!
Har inte heller varit här på en evighet, fick för mig att kika in ikväll, och vad ser man då? Jo, en massa bekanta!
Cantaton, kanske inte ens är nödvändigt att skriva att jag är lite avis på dig?
LKU: Kram!
Rosen: HEEEEEJJJ!!!!
Anne: Hur är läget i längrebortistan?
FruNågongång: Snart kan du byta nick till MammaNu! (där tyckte jag att jag var jättekul!
)
Princessdiamond; Vink, vink!
Så, nu har jag hälsat till alla på den här sidan. Har inte läst längre bakåt.
Själv ska jag gå och sussa alldeles strax. Ska till Bryssel imorgon, flyget går 6.50, så jag måste gå upp vid 5! Hua!
Hoppas alla har det bra och tar hand om sig själva och de sina. Förhoppningsvis fortsätter tråden lite till nu, i alla fall!
Kram kram!
LKU, toppenkul att se dig! Det händer oerhört mycket här också - även om det mest ser ut som om ögonen flackar i böcker. Och det är väl ungefär där det händer - i skolbiblioteket, i skolsalarna, i skolcaféerna. Underbart liv ehee.. men kom faktiskt iväg på ett spinningpass idag och det var skönt. Fattar inte var jag fick all energi ifrån! Jag lyckades genomföra ett helt spinningpass utan att fuska det minsta! Dvs utan att lätta på motståndet (när instruktionen inte var sådan), utan att ha fötterna felvridna, utan att sitta när man skulle stå, utan att trampa långsamt när man skulle spurta. Och jag som var helt död när jag gick TILL gymmet. Hur gick det till??
Rosen. Melodifestivalen, ja. SÅåå tokig är jag inte Men ja, jag har schlagerbloggat lite godtyckligt.
Euro, avis?? På?
Ååh, EL, fakirflyget till Bryssel *nostalgisk - NOT*
Eurolady - blir alltid lika glad när jag ser dig. Är jag hemsk om jag tänker mat och resor? *flinar*
Åhhhh, blev alldeles till mig när jag såg att det var liv i tråden igen! *torkar bort glädjetårarna*
Det var så roligt att jag var tvungen att bara skriva.... har inte läst allt än!!!
*vinkar glatt till alla här*
*hoppas att tråden lever upp ordentligt igen*
HAR VERKLIGEN SAKNAT ALLA HÄRLIGA FLICKOR HÄR!!!!!!!!!!!