• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • love U

Tack för supporten!!

Princess: Härligt att flytta! Jag älskar att flytta! Jag vet att jag är konstig men så är det! Tycker att det är kul att få rensa och sedan sätta upp allt igen på ett nytt ställe med nya rum och möjligheter!! Ja, jag är lite knasig!!! Fast just nu så trivs jag som fisken i vattnen där jag bor och har inga större planer på att flytta! Ja, det är klart... ett hus med tomt ute på landet skulle ju inte vara helt fel men då krävs ett körkort innan det kan hända!!

Fru någongång: Skönt att vara sjukskriven! Passa på och njut lite nu innan bebisen kommer! Det kommer att bli en stor omställning sedan men en UNDERBAR sådan! Du kommer självklart att njuta med din bebis men inte på samma sätt!

Kram på er alla

• Princessdiamond

trevlig alla hjärtans dag!!!

• Fru någongång.

Detsamma .

Hoppas alla mår bra och att ni har lite sol vart ni än i sverige befinner er :)

Här är det nedräkning, 5 veckor kvar så man ser ljuset i tunneln nu :)

• love U

kramar tillbaka på anne och till alla er andra oxå!!!!

• Originalrosen

*smyger in och sätter mig bakom dörren*

Vill göra en massa smilisar men det funkar visst inte längre?!

*kastar mig över LKU och KRAMAS länge!*

Det är ju jag, du vet. Någon hade snott mitt nick så jag fick göra ett nytt - men jag tror att du känner igen stilen? Tja, mat och dryck, vovvar, musik och resor - jag i ett nötskal.

Vinkar till Anne, Prinsess Diamond, love U, fru någongång och cantaton! Härligt att se er igen, tjejer!!

*gör en piruett av glädje*

• Originalrosen

*morrar*

Vill klura ut detta med smilisarna.

:)
    ;)

Kvack?!

• Originalrosen

Jaaaa!!!!!!!!!

Jag fick in geten! *gör en segerdans*

Nu är det dags för middag: Salsicca på lamm med hemlagade ravioli med KarlJohansvamp i. Till det en liten sallad Caprese och ett gott glas rött.

• Originalrosen

anne,
    Det hade säkert något att göra med kulinariska recept eller kanske Egypten...*flinar*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08