Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Dags att packa för en kortare resa. Då visar det sig att vi inte har en enda bag eller resväska i lägenheten - allt är på landet. Nu får vi packa i en knallröd tygkasse med Coop på och en pensionärskärra som man handlar mat i. *gapskrattar*
Gudskelov att de fanns på jobbet i alla fall!
Här är det en väntan på att det skall bli tid för den lilla att titta ut. försöker göra saker men har mindre och mindre ork.. Men får väl ligga på soffan den sista veckan kanske och äta praliner
ja men visste väl att jag glömt och säga hej till Love U: hoppas allt är bra med dig och barnen och maken.
Fru någongång,
När är det dags? Sorry, har inte hängt med riktigt. :)
på lördag är det en vecka kvar.. men det kan lika bra vara 3 om jag skall gå äver max.. men det hoppas jag verkligen inte..
okej, gnäll på allt du orkar, det är grönt kort på det nu! *lägger lite kuddar bekvämt runt om Fru n*
Spääännande Vad jag också längtar efter en söt liten. Men det är inte på långa vägar aktuellt (tyvärr). Men jag har haft koll på din, efter som h*n förväntas komma samma vecka som jag fyller år
Fru någongång. skrev 2008-03-06 18:46:53 följande:
Fru Någongång
Tusen tack söta du Massa kram tillbaka och VILA upp dig nu gumman inför bebisankomsten
Rosen
Res försiktigt och var rädd om "kassen"
KRAM
Och KRAM till alla andra med förstås från LKU som är trött som en apa. Inte van att gå upp 05:30
Vi bor inte ihop, men vi letar lägenhet. Jag måste ju ut ur min studentlägenhet till sommaren när jag pluggat klart. Har idag gjort intresseanmälan på två lägenhet (inflytt 1 juni resp 1 juli) i Täby. Vi står på typ 14000:e plats i den där bostadskön, så det är väl inte troligt att det blir någon av dem, men man kan ju hoppas. Täbybor går tydligen före i kön. Jag som bott typ hela mitt liv - utom senaste 1½ året och mitt första levnadsår - i Täby, o så får jag klassas i "övriga"-skaran (i egenskap av Huddingebo).
Fru någongång. skrev 2008-03-06 17:59:00 följande:
LKU, du är jätteduktig som kliver upp på äkta Rosen-tid! *gör vågen*
Allvarligt talat, det tar nog en två-tre veckor innan du kommer in i det så håll ut, bara. Visst är det kul med arbetskollegor? - och frustrerande ibland, vi är ju bara människor...:)