• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Originalrosen

*slänger iväg en glad tanke på LKU*

• Originalrosen

Har just ätit Länki - finsk korv. Det är bara så gott! *klappar mig på magen*

• Originalrosen

*applåderar Anne*

Risotto - det är trevligt att laga om man har ett glas vin i ena handen, sleven i den andra och maken hackandes något trevligt till sallad. Det är en så'n där myspysrätt för mig.

• anne på grönkulla

låter najs. så avancerat som att smaksätta dem o så har jag itne provat än, men svamp o skaldjur står högt på listan. sen lagar jag ju mycket mat ensam, fortfarande, så mysfaktorn är kanske inte skyhög.

• love U

Kolla in det här tjejer! (hoppas att länken funkar)

Det är min dotters gudfars son! *stolt över att känna denna grabb*

• Originalrosen

Love U - jösses, vilken kille! Hoppas att han fortsätter att spela trummor, det var verkligen en naturbegåvning. Impad!

• Originalrosen

Sov gott, alla. Får gå och lägga mig med blött hår efter duschen men jag ooooorkar bara inte vara vaken längre.

Nu snubblar jag i säng, puffar undan vovven (40kg) lite grann och sliter tag i täcket. Det räcker nästan till mig också.

Är det jag eller vovven som snarkar? Om någon timme är det i vart fall maken. :)

• Originalrosen

Sitter här och sörplar kaffe, har läst tidningen och samlar mig för att börja jobba. Hoppas ni får en bra dag, tjejer!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08