Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
Kram och välkommen alla goa tjejer!
*slänger iväg en glad tanke på LKU*
Har just ätit Länki - finsk korv. Det är bara så gott! *klappar mig på magen*
rosen, jag har vågat mig på risotto!
*applåderar Anne*
Risotto - det är trevligt att laga om man har ett glas vin i ena handen, sleven i den andra och maken hackandes något trevligt till sallad. Det är en så'n där myspysrätt för mig.
låter najs. så avancerat som att smaksätta dem o så har jag itne provat än, men svamp o skaldjur står högt på listan. sen lagar jag ju mycket mat ensam, fortfarande, så mysfaktorn är kanske inte skyhög.
Kolla in det här tjejer! (hoppas att länken funkar)
Det är min dotters gudfars son! *stolt över att känna denna grabb*
Love U - jösses, vilken kille! Hoppas att han fortsätter att spela trummor, det var verkligen en naturbegåvning. Impad!
Ojoj, fatta vad den killen kommer kunna åstadkomma! Imponerande
Sov gott, alla. Får gå och lägga mig med blött hår efter duschen men jag ooooorkar bara inte vara vaken längre.
Nu snubblar jag i säng, puffar undan vovven (40kg) lite grann och sliter tag i täcket. Det räcker nästan till mig också.
Är det jag eller vovven som snarkar? Om någon timme är det i vart fall maken. :)
Sitter här och sörplar kaffe, har läst tidningen och samlar mig för att börja jobba. Hoppas ni får en bra dag, tjejer!