• LKU

Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08

Tyvärr stängs ju tråden ner efter 3 månader men på goda vänner finns inget "bäst före datum" så jag tyckte det var lika bra förlänga tråden!
    Kram och välkommen alla goa tjejer!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08
  • Princessdiamond

tja, kan du boka en plats åt mig i bussen, så visst

fru någongång: vi har flyttat har bott här i lite drygt en månad nu.. har målat om datorrum/bibliotek och kök.. gubben har bytt ut skåp och luckor och vi har bytt vitvaror och i helgen lades det nytt golv i köket.. börjar ta sig nu
    nu skall man bara orka rensa igenom lådorna som fått stå och vänta nere i gillestugan

• love U

Hej alla underbara!
    Hoppas att allt är bra med er alla!!
    Här är allt bra!! peppar, peppar, ta i trä!
    Fru Någongång: En kompis till mig fick barn i fredags. Hon var beräknad till den 11. Pojken är sååå söt!
    Håller en tumme för dig när det är dags!

Kom och tänka på en annan sak.... Är det någon i den här tråden som ska gifta sig i år???? (ber om ursäkt för dåligt minne)

Puss och kram till er alla!!!

• Originalrosen

Tillbaka från resan, lite mör men nöjd. Åt så gott i Göteborg!!! Rekommenderar verkligen Sjömagasinet.

• LKU

Rosen

Skönt att resan gick bra och att ni fick äta gott här i Göteborg. Sjömagasinet går inte av för hackor, oj oj oj riktigt lyx på bästa vis. Mmm, vad åt ni för gott? Kommer ihåg för många år sedan (hmm, undrar varför det var så himla längesedan man åt där??? gud va dumt! Måste nog göra det snart ) )när vi åt där att det var en helt underbar meny, för mig som äääälskar skaldjur och all fisk, MUMS!! Hummer är min favorit, vilken är din? www.sjomagasinet.se
    Hoppas du har en go helg gumman!

Och ni andra också förstås.
    love U
    Får erkänna att jag inte heller har koll på giftermål i denna tråden, men har jag fel om jag säger... ingen ?? Känns som de flesta gifte sig förra året Skönt höra allt bra med dig och familjen. Kramen

Tråden kommer ju nu finnas kvar till 29 mars men sedan kommer inte jag förlänga den något mer, vill någon annan göra det så är det självklart helt OK men jag känner inte att jag har den energin nu. Mitt liv förändras radikalt på ALLA sätt just nu så jag varken orkar eller hinner.

Kramar till er alla

• Originalrosen

LKU,
    Kul att se dig! Hoppas att allt funkar bra med jobbet och att du har vant dig vid att gå upp på äkta Rosentid!

Sjömagasinets skaldjursmeny var lysande, vi kunde bara inte låta bli att plocka lite av varje till förrätt. Det blev två sorters ostron (måste ju bara kolla vilken sort som var godast), havskräftor och en skock räkor. Mumma!

Till varmrätt blev det hälleflundra med anklever och sidfläsk. Konstig kombo som vi bara var tvungna att testa - och det var naturligtvis helt lysande!

Den har tråden utan dig är liksom inte riktigt "tråden" om du förstår mig. Härligt, läskigt, jobbigt och underbart på en gång för dig, gissar jag. Förändringar är ju egentligen ett nödvändigt ont, men sjutton - inte gillar jag dem per definition.

Kram!

• LKU

Rosen

MMMMUMS vilken underbar meny!!! Jisses så gott *snålvattnet rinner* Känns bra att ni åt så gott och var så nöjda när ni var just här i Gbg Alltid kul att kunna charma...

Tusen tack för dina fina ord. Det gjorde gott i hjärtat!
    Massa kramar LKU som gärna önskade att det var EN förändring, inte alla på samma gång

• love U

GLAD PÅSK till er alla!!!

*delar ut påskägg till alla underbara flickor. Alla påskägg är fyllda med precis det som ni själva väljer!*

• Originalrosen

GLAD PÅSK!

Igår fyllde jag fem påskägg med allt det där godiset som jag själv skulle ha velat haft i ägget när jag var barn. Hoppas att ungarna kommer att gilla det. Vi ska bort på middag och vi blir ett gäng så totalt fem barn.

Maken ligger och snosar fortfarande med vovven i famnen, det ser himla gulligt ut så jag näns inte väcka dem.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... fortfarande!! Vinter -08