• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

    Hej allihop

    Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anja 19 juli 2008

    Labbråttan

    Vet du vad din mamma gjort nu... Bakat helt underbara kanelbullar. Det doftar överallt!

    Suck...

    Vi ska ha det till fikat nu. Jag ska sitta och stirra på dem, och LUKTA... mmmmmm

    man borde låsa in sig nånstans när man går på såna här dieter *asg* Man går inte säker nånstans

  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-03-26 10:05:41 följande:
    Åhhhh.....NU såg jag ditt svar!!!Jag åker gärna dit på lördag!!!!Ska du ändå dit då?Kram!!
    Jag är sugen på att åka dit o kika lite!! Vad säger du??
    Ska vi slå till o åka dit som förtrupp o sondera?!
  • AnneiLund

    JApp!!!!
    Jag är PÅ!!!!!
    Lördagmorgon kanske? Så har man mkt kvar av dagen sen!!!
    Superkul!!!!!


    ingenjörsbruden skrev 2008-03-26 15:30:08 följande:
    Jag är sugen på att åka dit o kika lite!! Vad säger du?? Ska vi slå till o åka dit som förtrupp o sondera?!
  • AnneiLund

    Ha ha ha ha

    Fan vad skön du är!!!
    Asgarv!!!!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-26 13:37:52 följande:


    Neeeej jag är ju helt förvirrad *asg* Det är inte DIN mamma haha, det är ju LABBRÅTTANS mamma förlååååt min helsnurriga hjärna, haha...
  • Embo81

    Blev lite lätt förvirrad när du skrev att du träffat min mamma -hon skulle ju på iväg på någon föreläsning idag... haha..

    Gå in på www.nixa.se välj bröllop, sen klänningar med släp, andra raden andra klänningen, nr 7121. Vill inte lägga ut den i mitt galleri OM Mathias skulle får för sig att kolla. Jag gjorde visserligen världens tabbe, berättade glatt när jag kom från vår fika att det var en annan tjej som oxå hade beställt sin klänning från södra högtidskläder...han som aldrig lyssnar eller lägger ihop ett och ett i vanliga fall, brast ut glatt -JA! Då har du köpt den klänningen som jag ville!! Fick mumla något om att du hade köpt dina skor där att det var det jag menade med också köpt... Funderar på att lägga ut en annan klänning i galleriet och "råka" visa honom... Haha, ibland är man riktigt klumpig!

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-26 13:39:59 följande:


    Embo81jag blev förresten nyfiken på din brudklänning när du beskrev den. Har du ingen bild på den? Eller du kanske är rädd att din m2b ska titta in här Jag funderar på att ta bort min oxå ur galleriet, man vet ju ej hur pass mkt Daniel är här och snokar runt
  • Anja 19 juli 2008

    Host host... Embo81

    den där översta klänningen finns inlagd in annons här på BT oxå fniss

    Jag röstar på den sista *asg* Såååååå fin

  • labbråttan83

    Nu blev ju jag också sugen hi hi hi Tycker faktiskt lite synd om dig, dem är väldigt svåra att motstå

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-26 14:04:46 följande:


    LabbråttanVet du vad din mamma gjort nu... Bakat helt underbara kanelbullar. Det doftar överallt!Suck...Vi ska ha det till fikat nu. Jag ska sitta och stirra på dem, och LUKTA... mmmmmmman borde låsa in sig nånstans när man går på såna här dieter *asg* Man går inte säker nånstans
  • Anja 19 juli 2008

    Labbråttan

    japp men jag kan stolt meddela att jag KLARADE DET hihi

    Jag t.om tog i dem och kände hur mjuka och fluffiga de var, hade lukten i näsan MYCKET INTENSIVIT, jag dregglade i princip men jag inte så mkt som slickade av fingrarna...

    (annars hade jag ju kunnat göra det som värsta desperata galningen lixom)...

    jag FIXADE det...

    Hihi har hon sagt nåt om att vi träffades... jag blev ju utskickad i köket för att hon ej visste vem jag var *asg* så jag fick snällt gå ut o presentera mig lixom

  • Anja 19 juli 2008

    Embo81

    Jättevacker brudklänning... Verkligen stilren! Tycker oxå att broschen såg fin ut... den passade just där på den klänningen lixom!

  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-03-26 16:08:24 följande:
    JApp!!!!Jag är PÅ!!!!!Lördagmorgon kanske? Så har man mkt kvar av dagen sen!!! Superkul!!!!!
    Låter kanon att ta det tidig....de öppnar kl 11 så om jag hämtar dig vid 10.45? Eller?!

    Är det fler som vill hänga på till kvinnligt under???
    Har tre platser kvar i bilen!!
  • AnneiLund

    Ja hämta mig vid 10.45, blir perfa!!!!
    Åh vad kul!!!'
    Kissar nästan på mig...fan kan någon hämta en Tena???
    Var ska vi ses? Var bor du?
    Jag bor i stan, på Själbodgatan, vid hemgården, stadsteatern liksom i gränden där...


    ingenjörsbruden skrev 2008-03-27 10:36:44 följande:
    Låter kanon att ta det tidig....de öppnar kl 11 så om jag hämtar dig vid 10.45? Eller?!Är det fler som vill hänga på till kvinnligt under???Har tre platser kvar i bilen!!
  • ingenjörsbruden
    AnneiLund skrev 2008-03-27 10:38:37 följande:
    Ja hämta mig vid 10.45, blir perfa!!!!Åh vad kul!!!'Kissar nästan på mig...fan kan någon hämta en Tena??? Var ska vi ses? Var bor du?Jag bor i stan, på Själbodgatan, vid hemgården, stadsteatern liksom i gränden där...
    Hahaha!! Får väl ha med plast som du får sitta på!!!

    Jag kör ifrån Sandby!! Men jag kan väl plocka upp dig vid Magleskolan?! Kör en svart saab 95...så du inte springer efter fel bil!!! *hihihi*
  • AnneiLund

    Åh perfekt, jag bor ju Precis där, första tvärgatan till vänster, jag kommer ut till Magles huvudentré!!!
    Super!!!
    Svart Saab...ska inte missa!!


    ingenjörsbruden skrev 2008-03-27 10:46:36 följande:
    Hahaha!! Får väl ha med plast som du får sitta på!!! Jag kör ifrån Sandby!! Men jag kan väl plocka upp dig vid Magleskolan?! Kör en svart saab 95...så du inte springer efter fel bil!!! *hihihi*
  • Anettan73
    Fysio skrev 2008-03-27 17:52:58 följande:
    AAAA oj oj oj... det blev bara värre och värre.... den sista är riiiiktigt brutal!!!!
    Så jävla balla e dom...
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3