• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • Anettan73
    ingenjörsbruden skrev 2008-03-25 12:11:18 följande:
    silvertejp..... Jag har hittat en tråd för lite mulliga tjejer.... Spandex heter "kroppstrumpan" o verkar vara perfekt för att hålla in!! Blir inga kanter heller... www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2699033.html
    Ja jag har läst om dom jag med... Jag har ju insydd korsett i min klänning. Men jag e i behov utav underkläder som jag ska ha den dagen...

Sen dom jag såg verkar klyddiga om man man ska ha klänning...
  • AnneiLund

Jag vill dit!!!!!!

Hej på er alla
    Hoppas att allt är bra!!!
    Kram och tack för senast!!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 09:21:21 följande:

Är det någon här som har tänkt att bege sig till kvinnligt under någon dag!?Hojta isåfall för jag hänger mer än gärna på... måste ju ha en axelbandslös bh som sitter som en smäck haha...Å andra sidan så håller jag på att gå ner i vikt så det kanske inte är superbra att köpa NU? VAd tror ni, man kanske ska vänta.jag har förresten kommit på vad jag ska ha udner klänningen förutom korsetten.Jag vill ju INTE ha strumpbyxor, kommer svettas ihjäl om fötterna och hela benen är täckta m nåt, men samtidigt vill jag ha något mellan låren så att man inte får skavsår ifall det är svettigt och varmt osv.Det finns såna där slankande (kraftigare strumpbyxematerial som håller in i material som andas) som man har bara över rumpa och lår, som slutar ovanför knät. Perfekt, för jag vill ha bara fötter men jag har gärna nåt som håller in låren osv eftersom korsetten går ner över höften så är det ju trevligt att ha något som även håller in längre ner perfekt!
  • Anja 19 juli 2008

Ja men perfekt... de två enda kvinnorna i världen som är över trettio och INTE har körkort skulle jättegärna vilja ha skjuts dit av någon som har körkort *asg*

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 14:19:54 följande:

Ja men perfekt... de två enda kvinnorna i världen som är över trettio och INTE har körkort skulle jättegärna vilja ha skjuts dit av någon som har körkort *asg*
    Jag har körkort...

Jag kan ju faktiskt åka dit en annan dag med mina tärnor om det skulle vara så...

Så får jag ju hämta upp er i Lund..
  • Anettan73

Och jag är öve 30 jag med...

Fixade körkortet först när jag flyttade till Eslöv. Behövde det inte innan näär jag bodde i Malmö...

Nu har jag bokat in med min frissa. 500:- för att göra uppsättning på mitt bröllop.. Kanon Så nöjd... Ska dit den 12/4 med mina tärnor för att göra prov uppsättningar...
    Så hela lördagen går till oss...

• ingenjörsbruden
    Anettan73 skrev 2008-03-25 14:44:12 följande:
    Och jag är öve 30 jag med...Fixade körkortet först när jag flyttade till Eslöv. Behövde det inte innan näär jag bodde i Malmö...Nu har jag bokat in med min frissa. 500:- för att göra uppsättning på mitt bröllop.. Kanon Så nöjd... Ska dit den 12/4 med mina tärnor för att göra prov uppsättningar...Så hela lördagen går till oss...
    Kanonbra pris!!! Var ska ni göra håruppsättningarna?!

Jag har osså bil o körkort men är bara nästan 30...går det att åka med mig då?!

Vi får väl ta en BT-träff i underklädernas tecken o åka dit!! Någon som vill/kan åka på lördag?
  • Embo81

Pling!

Jag var faktiskt där i krokana idag, men hittade inte riktigt dit och hade egentligen inte tid att gå in ändå. Min klänning kommer i maj-juni, men jag vill oxå gärna med och kolla. Dessutom har jag både bil och körkort...hihi!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 09:21:21 följande:

Är det någon här som har tänkt att bege sig till kvinnligt under någon dag!?Hojta isåfall för jag hänger mer än gärna på... måste ju ha en axelbandslös bh som sitter som en smäck haha...Å andra sidan så håller jag på att gå ner i vikt så det kanske inte är superbra att köpa NU? VAd tror ni, man kanske ska vänta.jag har förresten kommit på vad jag ska ha udner klänningen förutom korsetten.Jag vill ju INTE ha strumpbyxor, kommer svettas ihjäl om fötterna och hela benen är täckta m nåt, men samtidigt vill jag ha något mellan låren så att man inte får skavsår ifall det är svettigt och varmt osv.Det finns såna där slankande (kraftigare strumpbyxematerial som håller in i material som andas) som man har bara över rumpa och lår, som slutar ovanför knät. Perfekt, för jag vill ha bara fötter men jag har gärna nåt som håller in låren osv eftersom korsetten går ner över höften så är det ju trevligt att ha något som även håller in längre ner perfekt!
  • Anettan73
    ingenjörsbruden skrev 2008-03-25 16:36:02 följande:
    Kanonbra pris!!! Var ska ni göra håruppsättningarna?! Jag har osså bil o körkort men är bara nästan 30...går det att åka med mig då?! Vi får väl ta en BT-träff i underklädernas tecken o åka dit!! Någon som vill/kan åka på lördag?
    Jag klipper mig här i Eslöv. Det är en kompis som har en salong. Terez salong??? Ja något sådant.. Jobbade på Klipparna innan hon öppnade eget. Tärnorna får det med för samma pris..
  • AnneiLund

ASGARV!!!!

ja jag vet....fucking patetiskt!!!!
    Ha ha ha
    VEM VILL KÖRA OSS???

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 14:19:54 följande:

Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3