• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
  • labbråttan83

Håller med dig fullständigt

Fröken Planera skrev 2008-03-17 17:32:52 följande:

Nej, jag har inte träffat någon av de blivande brudarna här inne, men jag ser verkligen fram emot det.. Ska bli så kul att höra om allas planer.Jag börjar känna att jag tjatar sönder mina arbetskompisar om alla detaljerna.haha
  • AnneiLund

Men JOOOOO, jag vägde mig ÅÅÅÅHHHH, varför!!!!!!!???????
    Suck, nu är även jag deppig. satan också!!!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-17 16:44:06 följande:

Nej Anne, väg dig inte!!! Jag vägde mig i lördags.. Ingen vacker syn!Ni anar inte hur duktig jag varit sen i Januari, men nog fan hade jag gått upp 1kg.. Deprimerande!! Men nu har jag varit på gymmet igen, jag har gett mig fan på att jag inte ska ge upp!!!
  • Fröken Planera

Men Anne då!!! Jag sa ju det! Det är så jäkla deprimerande att ställa sig på den jäkla vågen. Det är bättre att känna sig duktig efter varje träningspass och leva i ovisshet..=)
    Det man inte vet har man inte ont av...Hehe

AnneiLund skrev 2008-03-18 11:55:19 följande:
    Men JOOOOO, jag vägde mig ÅÅÅÅHHHH, varför!!!!!!!???????Suck, nu är även jag deppig. satan också!!!!Fröken Planera skrev 2008-03-17 16:44:06 följande:
  • AnneiLund

Exakt!!! Nåja, i fortsättningenska jag lyssna mer, lovar!!!!
    Fröken Planera skrev 2008-03-18 15:06:22 följande:

Men Anne då!!! Jag sa ju det! Det är så jäkla deprimerande att ställa sig på den jäkla vågen. Det är bättre att känna sig duktig efter varje träningspass och leva i ovisshet..=)Det man inte vet har man inte ont av...Hehe
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-03-17 17:28:14 följande:
    Hihi, hoppas kan man ju alltid, men jag kommer inte att räkna med att jag gör det. Tänka alla goa sommarkvällat med grillat och vin =inte en chans att 8 kilo bara trillar av...Fröken Planera skrev 2008-03-17 17:21:00 följande:
    Vi funderar på att köpa ett rivningsobjekt till hus....så då blir det def ett antal kilo som ryker......*vojnevojne*
    Känns lite otajmat....både hus o bröllop!!! Men visst, ska det vara så ska det vara ordentligt!!!

Ska på påskmiddag kl 16 på skärtorsdagen så jag hoppar nog BT-träffen tyvärr!!

Har bokat frissan idag!!!
  • AnneiLund

Bokat frissa?? Spännande. Vem blev det?
    Renoveringsobjekt...i Lund eller?

• Fröken Planera

Grattis Anja till dina fantastiska inköp. Kul att du verkar så nöjd.Jag måste verkligen ta tag i det där med skorna snart. Hur mycket fick du betala för dina, Anja? De är skitsnygga!!!

• Fröken Planera

Jag glömde ju säga.. Ni som är så pyssliga. Jag var inne hos John Sandström på Stora Gråbrödersg 13. De har utförsäljning på massa grejer. Jag köpte papper till våra vigsel- och festprogram för 1:-/st. Samma papper kostar 7:- på Panduro. De hade en hel del kuvert och dyl åxå. Kanske kan vara en idé om man vill spara lite pengar.

• AnneiLund

stora gråbrödersgatan...vilken e det?

Fröken Planera skrev 2008-03-18 19:07:28 följande:

Jag glömde ju säga.. Ni som är så pyssliga. Jag var inne hos John Sandström på Stora Gråbrödersg 13. De har utförsäljning på massa grejer. Jag köpte papper till våra vigsel- och festprogram för 1:-/st. Samma papper kostar 7:- på Panduro. De hade en hel del kuvert och dyl åxå. Kanske kan vara en idé om man vill spara lite pengar.
Svar på tråden Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3