Brudar i Lund, sommar 2008 - del 3
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Hej allihop
Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)
Håller med dig fullständigt
Fröken Planera skrev 2008-03-17 17:32:52 följande:
Men JOOOOO, jag vägde mig ÅÅÅÅHHHH, varför!!!!!!!???????
Suck, nu är även jag deppig. satan också!!!!
Fröken Planera skrev 2008-03-17 16:44:06 följande:
Men Anne då!!! Jag sa ju det! Det är så jäkla deprimerande att ställa sig på den jäkla vågen. Det är bättre att känna sig duktig efter varje träningspass och leva i ovisshet..=)
Det man inte vet har man inte ont av...Hehe
Exakt!!! Nåja, i fortsättningenska jag lyssna mer, lovar!!!!
Fröken Planera skrev 2008-03-18 15:06:22 följande:
Bokat frissa?? Spännande. Vem blev det?
Renoveringsobjekt...i Lund eller?
anjasbrollops.blogg.se/1205860045_underbara_lyndsay.html
titta titta titta titta... hihi
Grattis Anja till dina fantastiska inköp. Kul att du verkar så nöjd.Jag måste verkligen ta tag i det där med skorna snart. Hur mycket fick du betala för dina, Anja? De är skitsnygga!!!
Jag glömde ju säga.. Ni som är så pyssliga. Jag var inne hos John Sandström på Stora Gråbrödersg 13. De har utförsäljning på massa grejer. Jag köpte papper till våra vigsel- och festprogram för 1:-/st. Samma papper kostar 7:- på Panduro. De hade en hel del kuvert och dyl åxå. Kanske kan vara en idé om man vill spara lite pengar.
stora gråbrödersgatan...vilken e det?
Fröken Planera skrev 2008-03-18 19:07:28 följande: